Fraud Blocker Adviseur Kabinet | Gemeente Wijk bij Duurstede | ZZP

Adviseur Kabinet

Logo van de gemeente wijk bij duurstede, met gestileerde zwarte tekst en abstracte lijntekeningen erboven.

Aanvraagnummer: 4594
Organisatie: Gemeente Wijk bij Duurstede
Locatie: Wijk bij Duurstede
Uren per week: 16 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: 1-12-2024
Optie tot verlenging: 2 maal 1 maand(en)
Sluitingsdatum: 01-11-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Dit is de gemeente Wijk bij Duurstede: Groot genoeg om klein te blijven
Samen met Cothen en Langbroek vormt Wijk bij Duurstede met ongeveer 24.000 inwoners en 150 medewerkers een relatief kleine gemeente, waar het fijn is om te wonen en te werken. We zijn klein en dat zien we als voordeel. Werken voor onze gemeente betekent dat je niet alleen je hoofd gebruikt, maar ook je handen uit de mouwen steekt en met je voeten in de klei staat. Je weet met en voor wie je werkt en je ziet het resultaat van je werk tot stand komen. Korte lijnen met inwoners, ondernemers en het bestuur maken je werk interessant. Daarbij zetten we een dosis pragmatiek in. Naast je vakkennis is er volop ruimte om je talenten in te zetten. Het is denken en doen hier in Wijk. We vinden het belangrijk dat we elkaar goed kennen en het leuk hebben met elkaar. Bij de gemeente Wijk bij Duurstede verwelkomen wij graag mensen met verschillende leeftijden, achtergronden, overtuigingen en voorkeuren. We vinden het belangrijk dat jouw talenten en kwaliteiten worden benut en dat je met vertrouwen en plezier je werk kan doen. Verhalen van collega’s over hoe het is om bij ons te werken vind je op www.werkenbijgemeentewijkbijduurstede.nl.

Opdracht
De Adviseur Kabinet is binnen de gemeente de spin in het web van alles wat met kabinetszaken en representatie te maken heeft. Jij bent bij uitstek degene die alle lijntjes aan elkaar knoopt. Zeker bij belangrijke momenten neem je zelf het voortouw. Bestuurders en collega’s kunnen bij jou terecht voor advies over protocollaire zaken. De Adviseur Kabinet is onder andere verantwoordelijk voor:

  • het schrijven van toespraken en voorwoorden die voortvloeien uit de kabinetswerkzaamheden;
  • een ondersteunde functie naar het college van B&W en in het bijzonder de burgemeester bij het voorbereiden van officiële ontvangsten en representatieve zaken;
  • het behandelen van aanvragen voor koninklijke en gemeentelijke onderscheidingen;
  • het behandelen van kabinetszaken van vertrouwelijke aard; het opbouwen en onderhouden van bestuurlijke en politieke contacten en netwerken op lokaal, regionaal en nationaal niveau;
  • de organisatorische (eind)verantwoordelijkheid voor jaarlijks terugkerende evenementen zoals de Lintjesregen, de nieuwjaarsreceptie, de gemeentelijke Veteranenbijeenkomst, activiteiten in het kader van de herdenking en viering van 4 en 5 mei en Koningsdag.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als Adviseur Kabinet bij een gemeente;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau;
3. Uiterlijk beschikbaar per maandag 2 december 2024 voor 16 uur per week;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als Adviseur Kabinetszaken bij een gemeente (45 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met het schrijven van toespraken en voorwoorden (20 punten);
6. Afgeronde training/cursus op het gebied van Kabinetszaken (35 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre de aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • je bent een prettige gesprekspartner;
  • je bent communicatief vaardig in geschrift en taal;
  • je bent accuraat, integer en stressbestendig;
  • je beschikt over een flinke dosis doorzettingsvermogen;
  • je kunt goed organiseren, analyseren en verbinden;
  • je hebt een flexibele werkinstelling.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja/nee

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 5 november 2024 van 14.00 uur tot 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 4 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 1 november 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.