Aanvraagnummer: 7421
Organisatie: Gemeente Hilversum
Locatie: Hilversum
Uren per week: 32-36 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 04-03-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzpāer toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzpāer uit te voeren. Zzpāers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzpāer gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het āopmerkingenā veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt Organisatie
We werken voor Hilversum, de mediastad van Nederland. Een groene tuinstad, met rijke historie, waar meer dan 93.000 unieke inwoners hun leven op eigen wijze vormgeven. Voor hen zijn we de meest nabije overheid; bereikbaar en toegankelijk. Open en nieuwsgierig, geven altijd antwoord en doen wat nodig is.
We zijn toegankelijk en betrouwbaar, transparant en realistisch in de afspraken die we maken. In onze werkwijzen zoeken we de balans tussen maatwerk en eenvoud. Maken slim gebruik van technologie, data en stellen dit zoveel mogelijk beschikbaar.
Bovenal doen we het samen, sluiten aan op wat er in de stad en in de regio gebeurt en zoeken de dialoog en de samenwerking. Met ons vakmanschap zijn we een betrouwbare partner.
Onze kernwaarden zijn dan ook Vertrouwen, Eenvoud, Betrokkenheid, Professioneel, Inclusief en Duurzaam.
We willen blijven leren en innoveren met het vizier op de stad.
Elke dag willen we dit waarmaken.
En als dat een keer niet lukt, spreek ons er dan op aan.
Als je bij ons werkt, kun je zijn wie je bent, ongeacht je achtergrond, hoe je eruitziet en van wie je houdt.
Opdracht
Dit betreft een combinatie functie, namelijk Wmo consulent en Adviseur kwaliteit Wmo.
Het toetsen van dossiers die zijn afgehandeld door Wmo consulenten op kwaliteit. Daarnaast draai je deels een eigen caseload. Misschien pak je nog een project op.
Specifieke taken en verantwoordelijkheden:
- Je pakt alle werkzaamheden op die betrekking hebben op de Wmo;
- Je bent allround;
- Je stelt rapportages en beschikkingen op;
- Je verzorgt de registratie in onze systemen (o.a. Suite4Zorg);
- Je toetst dossier van Wmo consulenten op kwaliteit;
- Je denkt proactief mee aan verbeteringen in je werk en toont eigenaarschap;
- Je managet je eigen caseload en draait productie, waarbij zorgvuldig wordt gehandeld.
Vereisten
1. Een aantoonbare afgeronde HBO bachelor opleiding;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als allround Wmo consulent Wmo met āwonen, rollen, vervoerā en ābegeleiding en dagbestedingā;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur kwaliteit.
Gunningscriteria
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar met āwonen, rollen, vervoer, begeleiding en dagbestedingā als Wmo-consulent (50 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met Suite 4 Sociaal Domein (benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten);
6. Uiterlijk beschikbaar per 17 maart 2025 voor 32-36 uur per week (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Standvastig, stevig in de schoenen staan;
- Flexibel;
- Zorgvuldig;
- Stressbestendig.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
2.
CV-eisen
Maximaal 5 paginaās, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma-vrij
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 7 maart 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 6 maart 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot dinsdag 4 maart 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.