Fraud Blocker Adviseur mobiliteit | Gemeente Zeist | Freelance Opdrachten

Adviseur mobiliteit

Logo van gemeente zeist met een abstract ontwerp met blauwgroen strepen die een gestileerde 'z' vormen boven de tekst 'gemeente zeist.

Aanvraagnummer: 4692
Organisatie: Gemeente Zeist
Locatie: Zeist
Uren per week: 32 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: z.s.m.
Optie tot verlenging: 3 maal 2 maand(en)
Sluitingsdatum: 05-11-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 66.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.

Als medewerker van de gemeente Zeist voel je je echt betrokken bij Zeist en haar inwoners. Er is veel te doen om onze gemeente nu en in de toekomst voor iedereen aantrekkelijk te houden. Samen met je collega’s werk je er continu aan om dat voor elkaar te krijgen. We staan met onze organisatie voor de uitdaging om de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instanties van Zeist te blijven verbeteren. Dat doen we samen en daarbij richten we ons op onze klant. Sterker nog, we vertrekken vanuit de klant. In onze organisatie vormen we op een eigentijdse manier de schakel tussen politiek en burger.

Team
Je werkt binnen het team Beheer openbare ruimte (40 fte) samen met de collega's werk je aan de realisatie van onderhoud- en herinrichtingsprojecten in de gemeente Zeist. Samen met nog 4 verkeerskundigen geef je invulling aan het mobiliteitsplan van de gemeente Zeist.

Opdracht
In de functie van adviseur mobiliteit bij de gemeente Zeist houd je je bezig met alle facetten van de verkeerskunde: je werkt aan het verbeteren van de verkeersveiligheid, het oplossen van verkeerskundige knelpunten, het oplossen van parkeerproblematiek, het nadenken over de toekomstige bereikbaarheid van Zeist en aan het verbeteren van de fietsinfrastructuur. Ons mobiliteitsplan is ambitieus: Zeist wordt verkeersveiliger, de fiets en de voetganger gaan een belangrijke rol vervullen in onze duurzaamheidsambities en Zeist wordt steeds meer een fietsgemeente.

Als adviseur mobiliteit houd jij je bezig met het:

  • Beantwoorden van verkeerskundige vragen vanuit de gemeente, zoals het wijkteam, toezicht, politie en brandweer;
  • Behandelen van vragen, verzoeken en meldingen van bewoners, bedrijven en scholen over verkeerskundige situaties, zoals aanpassing van de bebording, de wegmarkering en het nemen van verkeersbesluiten;
  • Toetsen van bouwplannen op basis van verkeers- en parkeerkundige uitgangspunten;
  • Je wordt ook betrokken bij onderwerpen als bewegwijzering, verkeersreductie, samenwerking en communicatie.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding minimaal hbo bachelor niveau in de richting van verkeerskunde;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als verkeerskundige;

Gunningscriteria
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als verkeerskundige binnen een gemeente; (30 punten)
4. Aantoonbare werkervaring met het adviseren en uitvoeren van beleid op het gebied van mobiliteit (licht dit duidelijk toe in het cv); (35 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met het afhandelen van meldingen; (20 punten)
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met verkeersveiligheidsvraagstukken (omschrijf minimaal één duidelijk voorbeeld in het cv). (15 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Je bent sociaal vaardig;
  • Je kunt zelfstandig werken;
  • Je bent een teamplayer;
  • Je bent communicatief sterk in woord en schrift;
  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op vrijdag 8 november 2024, 09.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 7 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

  • De gemeente stelt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verplicht. De VOG moet binnen 4 weken na de start worden aangeleverd bij Flextender.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot dinsdag 5 november 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.