Aanvraagnummer: 6725
Organisatie: Gemeente Kampen
Locatie: Kampen
Uren per week: 24 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 31 mei 2025
Regio: Overijssel
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 2 maal 2 maand(en)
Sluitingsdatum: 29-01-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op! “Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.”
Organisatie
Kampen is een groeiende gemeente die volop in ontwikkeling is. De organisatie zet zich iedere dag in samen met de inwoners om goed wonen, werken en verblijven te realiseren. Een leefomgeving met een mooie balans tussen gebouwen, groen en water. Daarbij staan we voor grote maatschappelijke opgaven: dat iedereen kansrijk opgroeit en meedoet, het versnellen van de woningbouw, de transitie naar een circulaire economie, duurzame landbouw, bereikbaarheid en de energietransitie. De gemeente Kampen heeft met haar ruim 55.000 inwoners en zo’n 550 medewerkers verdeeld over 11 afdelingen een mooie omvang. Groot genoeg om professioneel te zijn en klein genoeg om veel collega’s persoonlijk te kennen. Dat vinden we belangrijk in Kampen.
Opdracht
Er speelt veel op het gebied van Mobiliteit. Voor de korte termijn heeft de gemeente daarom tijdelijk behoefte aan een Mobiliteitsadviseur die bijdraagt aan de uitwerking van diverse verkeerskundige opgaven in de gemeente Kampen. Wat ga je doen:
- Je hebt direct contact met inwoners en bedrijven van de gemeente en handelt meldingen, verkeersvragen en aanvragen voor laadpunten vanuit de samenleving af;
- Je draagt mede zorg voor de voorbereiding en realisatie van verkeersveiligheids-maatregelen in de gemeente;
- Je draagt inhoudelijk bij aan de ontwikkeling van het nieuwe Mobiliteitsplan voor de gemeente Kampen.
Vereisten
1. Aantoonbare afgeronde op minimaal hbo-bachelor niveau;
2. Aantoonbare kennis van - en werkervaring met Mobiliteitsbeleid;
3. Aantoonbare werkervaring met het behandelen van aanvragen voor laadinfrastructuur;
4. Aantoonbare werkervaring met het afhandelen van klachten en meldingen van verkeersvragen;
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als adviseur mobiliteit / verkeerskundige binnen een gemeente.
Gunningscriteria
6. Aantoonbare afgeronde hbo-bachelor opleiding in de richting van verkeer of planologie (20 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als adviseur mobiliteit / verkeerskundige binnen een gemeente (30 punten);
8. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het afhandelen van klachten en meldingen van verkeersvragen (30 punten);
9. Uiterlijk beschibaar per 17 februari 2025 (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Prestatiegerichtheid;
- Communicatie;
- Flexibel;
- Accuraat.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Hybride werken is mogelijk.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 3 februari 2025 vanaf 09.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 31 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 29 januari 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.