Adviseur Mobiliteit

Logo van Zutphen met gestileerde lijntekeningen van historische gebouwen boven het woord "Zutphen" in blauw, met daaronder een golvende lijn die een rivier voorstelt.

Aanvraagnummer: 8786
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Zutphen
Locatie: Zutphen
Uren per week: 32 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 8 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: Geen verlenging
Sluitingsdatum: 16-04-2025 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten



Uitvoeringsvoorwaarde: Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Zutphen mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Zutphen. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Gemeente Zutphen merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Gemeente Gemeente Zutphen

Opdracht
Voor het team DIOR (duurzame inrichting openbare ruimte) van de gemeente Zutphen zijn we op zoek naar een tijdeljike Adviseur Mobiliteit voor de duur van April tot en met November voor 32 uur per week.

Je onderhoudt contacten en werkt intensief samen met externe partners zoals Provincie Gelderlan, NS, Arriva, regio Stedendriehoek, verschillende gemeenten in de regio en anderen:

Je voert actief lobby uit op uiteenlopende dossiers:
- Je schrijft projectplannen, adviezen en college- en raaadvoorstellen en kan dit ook mondeling goed toelichten;
- Je werkt veel samen met andere teams en levert jouw bijdrage vanuit mobiliteit aan nieuw beleid dat opgesteld wordt;
- Je adviseert de wethouder Mobiliteit en bereidt alle bestuurlijke overleggen voor en orgniseert werkbezoeken;
- Je leidt eigen projecten en bent onderdeel van projectteams waar jij verkeeskundige input levert.

De thema`s waar jij je bezig mee gaat houden zijn:
- Openbaar vervoer;
- Fietsen (campagnes)
- Logistiek (binnenstad, goederenvervoer per trein en water);
- Digitalisering;
- Deelvervoer;
- Verkeerskundige projecten;
- P&C cyclus.

Vereisten
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente;
3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met mobiliteitsvraagstukken;
4. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen telefoon en laptop;
5. Voor deze aanbesteding past de inschrijver SROI toe ter waarde van 1% (ZZP) of 2% (detacheringsbureau) indien de opdracht  >75.000,- passeert.

Gunningscriteria
6. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (25 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur mobiliteit bij een gemeente (50 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met het schrijven van projectplannen, adviezen en college- en raadsvoorstellen (25 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
- Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling);
- Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk);
- Klantgericht;
- Luisteren;
- Doorzettingsvermogen;
- Motiveren;
- Resultaatgericht werken;
- Samenwerken;
- Overtuigen;
- Assertiviteit;
- Besluitvaardigheid;
- Organiseren;
- Kritisch;
- Analyserend vermogen;
- Plannen en organiseren.

Benodigd aantal professionals
1.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: Ja.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland in april. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 17 april 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.