Adviseur Nazorg Stortplaatsen

Rode banner met witte tekst met de tekst "provincie noord-brabant" in hoofdletters.

Aanvraagnummer: 3194
Organisatie: Provincie Noord-Brabant
Locatie: Provincie Noord-Brabant
Uren per week: 16 per week
Tarief: €106 per uur
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 01-09-2024
Optie tot verlenging: 2 x 3 maanden
Sluitingsdatum: 15-08-2024 06:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdrachtomschrijving


Je maakt deel uit van het team Afvalstoffen en Stortplaatsen. In dit team binnen het programma Milieu werken 8 collega’s. Je werkt hier samen aan het ontwikkelen en uitvoeren van beleid rondom afvalstoffen en (voormalige) stortplaaten.


Focus ligt op de actualisatie en beoordeling van Nazorgplannen inclusief de uitvoering van RINAS en risicoberekeningen en de advisering ambtelijk en bestuurlijk op ontwikkelingen (rond de nazorg) bij stortplaatsen. Tevens dien je Awb-procedures tot goedkeuring/instemming en/of weigering van nazorgplannen uit te voeren.


Kandidaatomschrijving


De geschikte kandidaat heeft de volgende eigenschappen:
  • Je bent nieuwsgierig, een doorzetter en een teamplayer, en ook zeker zelfstandig, ondernemend en resultaatgericht.
  • Je kunt makkelijk schakelen tussen beleid en uitvoering.
  • Je hebt bij voorkeur een opleiding Milieukunde afgerond.
  • Je kunt goed hoofdzaken van bijzaken scheiden.
  • Je bent gericht op inhoud en proces.

Eisen

Werkervaring
Kandidaat beschikt over recente (niet ouder dan 7 jaar) werkervaring als trekker en uitvoerder van projecten met meerdere partners binnen de stortplaatsen. Dit blijkt uit het CV.
Opleiding
Kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde wo-opleiding, dan wel door werkervaring verkregen wo-niveau in een voor de functie relevant vakgebied. Dit blijkt uit het CV.
Kennis en kunde
Kandidaat kan nazorgplannen beoordelen en opstellen. Dit blijkt uit het CV.
Kennis en kunde
Kandidaat kan RINAS berekeningen uitvoeren, inclusief werken met risicomodel. Dit blijkt uit het CV.
Kennis en kunde
Kandidaat kan Awb-procedures uitvoeren. Dit blijkt uit het CV.
Kennis en kunde
Kandidaat is in staat te adviseren op toepasbare technieken bij stortplaatsen (o.a. afdichting, hergebruik enzovoorts). Dit blijkt uit het CV.

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 15 %


Werkervaring
Kandidaat beschikt over recente (niet ouder dan 7 jaar) werkervaring als trekker en uitvoerder van projecten met meerdere partners binnen de stortplaatsen. Dit blijkt uit het CV.
  • 3-5 jaar aantoonbare werkervaring als trekker en uitvoerder van projecten. (20 %)
  • >5 jaar aantoonbare werkervaring als trekker en uitvoerder van projecten. (35 %)
Weging: 35 %


Opleiding en kennis
Kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde wo-opleiding, dan wel door werkervaring verkregen wo-niveau in een voor de functie relevant vakgebied. Dit blijkt uit het CV.
  • Kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde wo-opleiding, dan wel door werkervaring verkregen wo-niveau in een voor de functie relevant vakgebied. (10 %)
  • Kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde wo-opleiding, dan wel door werkervaring verkregen wo-niveau in een voor de functie relevant vakgebied en beschikt over relevante kennis van stortplaatsen, grondwaterkwaliteit en andere bodemaspecten. (25 %)
Weging: 25 %


Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.


Tijdens het sollicitatiegesprek zijn de laatste (maximaal) 25 punten toe te kennen. Deze 25 punten worden als volgt verdeeld:

1) De zienswijze en visie op de betreffende functie/werkzaamheden, gerelateerd aan eigen ervaring en visie provincie: maximaal 10 punten.

2) Match met het team (voldoende complementair in kennis en samenwerking): maximaal 5 punten.

3) Competenties zoals verbindend, doortastend, vernieuwend, betrouwbaar: maximaal 10 punten (denk hierbij ook aan goede voorbereiding, motivatie, pro-activiteit, kennis van de provinciale werkzaamheden en actualiteiten).


Bij de provincie gaan we uit van het BYOD (Bring Your Own Device) principe.

We vragen een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) op van de kandidaat aan wie de opdracht voorlopig wordt gegund. Dit is onderdeel van de selectieprocedure en een knock-out criteria. We vragen deze bij voorkeur te overleggen voorafgaand aan de eerste werkdag maar in ieder geval uiterlijk binnen één maand nadien. Hiervoor stuurt de provincie u na de definitieve gunning een link op uw persoonlijk e-mailadres.




Weging: 25 %

Interviewplanning

We streven ernaar de gesprekken te laten plaatsvinden op het Provinciehuis in de week van 19 augustus 2024.