Aanvraagnummer: 5953
Organisatie: Gemeente Kampen
Locatie: Kampen
Uren per week: 16 uur
Tarief: €140 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Overijssel
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 3 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 2-1-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Organisatie
Kampen is een groeiende gemeente die volop in ontwikkeling is. De organisatie zet zich samen met de inwoners in om goed wonen, werken en verblijven te realiseren. Een leefomgeving met een mooie balans tussen gebouwen, groen en water. Daarbij staan we voor grote maatschappelijke opgaven: dat iedereen kansrijk opgroeit en meedoet, het versnellen van de woningbouw, de transitie naar een circulaire economie, duurzame landbouw, bereikbaarheid en de energietransitie. De gemeente Kampen heeft met haar ruim 55.000 inwoners en zo’n 550 medewerkers verdeeld over 11 afdelingen een mooie omvang. Groot genoeg om professioneel te zijn en klein genoeg om veel collega’s persoonlijk te kennen.
Opdracht
- Je draagt zorg voor de afhandeling van onderwijshuisvestingsaanvragen.
- Je waarborgt de actualiteit van de verordening voorzieningen huisvesting onderwijs.
- Vanuit de integrale benadering van het recent vastgestelde huisvestingsplan onderwijs geef je vorm aan de strategische uitdagingen van nieuwe gebiedsontwikkelingen en de integratie van onderwijs, kinderopvang en sport. Het beleid rond kinderopvang geef je nader vorm.
- Je stuurt op de onder jouw verantwoordelijkheid vallende objecten op financieel, juridisch en technisch vlak.
- Je biedt ondersteuning aan de projectleiders bij (fysieke) projecten rondom onderwijshuisvesting, waarbij je actief meedenkt en adviseert.
Vereisten / Knock-outcriteria
1. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau.
2. Aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring in de afgelopen 10 jaar als adviseur binnen een gemeente.
Gunningscriteria
3. Aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring als adviseur onderwijshuisvesting/vastgoedbeleid binnen een gemeente (20 punten).
4. Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van onderwijshuisvesting (20 punten).
5. Aantoonbare werkervaring met de verschillende aspecten rondom onderwijshuisvesting zoals financiën, politiek, schoolbesturen, bewoners en risico’s (beschrijf separaat en beknopt 2 voorbeelden uit jouw werkervaring) (30 punten).
6. Aantoonbare werkervaring met het vormgeven van beleid op het gebied van onderwijshuisvesting (zoals kinderopvang, beschrijf separaat en beknopt een voorbeeld hiervan in het cv) (30 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Analytisch en resultaatgericht.
- Politiek-bestuurlijk gevoelig en omgevingsbewust.
- Gericht op effectief samenwerken.
- Communicatief zeer vaardig, zowel mondeling als schriftelijk.
- Proactief en flexibel.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. Opdrachtgever stelt een maximum uurtarief van €140,- excl. btw.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland in de tweede week van januari 2025. Kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 6 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- De opdrachtgever zal om een Integriteitsverklaring / geheimhoudingsverklaring vragen.
- De opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen.
- De opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 2 januari 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.