Aanvraagnummer: 5850
Organisatie: Gemeente Kaag en Braassem
Locatie: Kaag en Braassem
Uren per week: 8-10 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 02-01-2025
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 19-12-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Kaag en Braassem is een kleine organisatie in het Groene Hart. De gemeente telt elf dorpskernen rondom veel groen, mooie molens en de wateren Braassemermeer en Kagerplassen. Sport, verenigingsleven, bloementeelt en een hart voor historie kenmerken de gemeente en haar inwoners.
Opdracht
Voor het cluster Beheer en Projecten zoeken wij een adviseur openbare verlichting. Als deskundige op het gebied van elektrotechnische installaties binnen de gemeente onderhoud je contact met beheerders en signaleer je actuele vraagstukken. Je focus ligt op:
- Adviseren over elektrotechnische installaties;
- Directievoering (UAV) bij uitvoeringen van bestekken en deelopdrachten;
- Controleren en afstemmen van het huidige onderhoudsbestek;
- Ondersteunen bij beleidsmatige vraagstukken;
- Uitwerken van ontwerpopdrachten volgens huidige richtlijnen en normen;
- Opstellen van kostenramingen voor werkzaamheden;
- Controleren en toetsen van ontwerpen en bestekken aan gemeentelijke richtlijnen;
- Inventariseren van benodigdheden op locatie;
- Afhandelen van klachten en vragen van bewoners over openbare verlichting;
- Bijwerken van data in het beheerprogramma;
- Ondersteunen op het gebied van netbeheer conform een hybride overeenkomst.
Als installatieverantwoordelijke ben je verantwoordelijk voor:
- Veiligheid van elektrotechnische installaties en arbeidsmiddelen;
- Periodieke inspecties en herstel van gebreken;
- Regelgeving voor toegang tot ruimten met elektrisch gevaar;
- Opstellen en vaststellen van bedieningsprocedures voor installaties;
- Goedkeuren van werkplannen;
- Verlenen van toestemming voor aanvang van werkzaamheden.
Vereisten
1. Beschikbaar vanaf 2 januari 2025 voor 10 uur per week.
2. Minimaal 4 jaar werkervaring in het fysieke domein bij een gemeentelijke instelling.
3. Minimaal 2 jaar werkervaring als adviseur openbare verlichting/installaties.
4. Afgeronde mbo-opleiding richting techniek of elektrotechniek.
Gunningscriteria
5. Minimaal 4 jaar werkervaring in de afgelopen 6 jaar met openbare verlichtingsinstallaties bij een gemeentelijke instelling (40 punten).
6. Minimaal 2 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar met advisering bij raamovereenkomsten, beheer, inspecties, bestekken en aanbestedingstrajecten (30 punten).
7. Minimaal 3 jaar werkervaring met technische advisering van elektrotechnische, communicatie- en beveiligingsinstallaties (20 punten).
8. VCA-VOL certificaat (5 punten).
9. Werkervaring met advisering of opstellen van gemeentelijk beleid (5 punten).
Vermeld in het cv duidelijk hoe je aan het profiel voldoet.
Competenties
- Communicatief sterk;
- Samenwerken;
- Innovatief en creatief;
- HBO werk- en denkniveau;
- Zelfstandig;
- Commercieel en kostenbewust.
Functieschaal
Deze functie valt in schaal 10.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op: maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.
Planning
De gesprekken vinden plaats op maandag 23 december 2024. Kandidaat ontvangt uiterlijk op vrijdag 20 december 2024 bericht over de voortgang.
Overige informatie
- Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is nodig.
- Als opdrachtnemer personeel beschikbaar stelt, dient deze organisatie geregistreerd te zijn conform Waadi.
Reactietermijn
Reageren kan tot donderdag 19 december 2024 om 09:00 uur.