Aanvraagnummer: 2788
Organisatie: Regio Gooi en Vechtstreek
Locatie: Regio Gooi en Vechtstreek
Uren per week: 8 tot 20 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 09-09-2024
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 22-07-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
De Regio Gooi en Vechtstreek is het samenwerkingsverband van Blaricum, Gooise Meren, Hilversum, Huizen, Laren, Eemnes en Wijdemeren. Wij bestaan uit de volgende organisatieonderdelen: Beleid en Bestuur, Maatschappelijke Dienstverlening, Inkoop en Contractbeheer, Gemeentelijke Gezondheidsdienst, Onderwijs en Werk, Grondstoffen en Afvalstoffendienst, Concernstaf Bedrijfsvoering en de Regionale Ambulancevoorziening. Er zijn ca. 500 medewerkers in dienst bij onze organisatie.
Opdracht
Visit Gooi & Vecht is de destinatiemarketingorganisatie voor de regio Gooi en Vechtstreek en bestaat uit een team van drie personen, met als basis “Al het moois dat Gooi & Vecht te bieden heeft op het gebied van recreatie & toerisme zetten wij in de etalage voor bezoekers en inwoners”. De werkzaamheden op hoofdlijnen bestaan uit het volgende: - Website CMS beheren voor visitgooivecht.nl
- Website content schrijven, selecteren en redigeren
- Eindredactie op UITagenda Gooi & Vecht
- Social media management en content creatie (Facebook, Instagram, Linkedin)
- Eindredactie en uitsturen maandelijkse UITtips nieuwsbrief in Mailchimp
- Monitoren statistieken website, socials, d.m.v. Google Analytics en Hootsuite
- Content aanleveren diverse nieuwsbrieven (o.a. Recreatiekrant Utrecht)
Vereisten/knock-outcriteria
1. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als adviseur op het gebied van online marketing en communicatie bij een Destinatiemarketingorganisatie (DMO); 2. Aantoonbare werkervaring (terug te zien in CV) met SEO & SEA en content creatie;
3. Aantoonbare werkervaring met websitesystemen van Insiders (Open Data Platform / Plaece Base en CMS Kunstmaan);
4. Een afgeronde opleiding op hbo niveau.
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als adviseur op het gebied van online marketing en communicatie bij een Destinatiemarketingorganisatie (DMO); (35 punten) 6. Afgeronde certificaat Google Search Advertisement of direct vergelijkbaar (licht dit duidelijk toe in het cv) (25 punten);
7. Een afgeronde opleiding op wo niveau (25 punten);
8. Woonachtig binnen een directe straal van 30 km van uit Bussum gezien. (15 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
2 tot 3 afhankelijk van de uren beschikbaarheid.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende dagen: ☒Ma – ☒Di – ☒Wo – ☒Do – ☒Vr – ☐Za – ☐Zo