Allround backoffice medewerker ID & Adres

Logo van Gemeente Arnhem met tekst "Gemeente Arnhem" in blauw met aan de rechterkant een gestileerd adelaarswapen.

Aanvraagnummer: 13799
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Arnhem
Locatie: Gemeente Arnhem Stadhuis
Uren per week: 36 per week
Tarief: 70,00
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 07-07-2025
Optie tot verlenging: Ja, maximaal 6 maanden.
Sluitingsdatum: 02-07-2025 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten



Wat ga je doen?
Als Allround backoffice medewerker Identiteit & Adres ben je een cruciale schakel in onze dienstverlening. Je:

  • Verwerkt aangiften en aanvragen op het gebied van:
    • Naamgebruik
    • Toestemming verklaringen
    • Verhuizingen
    • Vestigingen
    • Verwerken van toestemmingsverklaring ouder voor reisdocument
  • Werkt met name op de backoffice maar ook weleens op de front office, waarbij je flexibel bent inzetbaar op verschillende locaties.

Wie zoeken wij?
Wij zoeken een collega die:

  • Beschikt over een relevante backoffice werkervaring binnen het werkveld Identiteit en Adressen
  • Aantoonbare en ruime werkervaring heeft binnen het vakgebied van burgerzaken;
  • Sociaal vaardig en stressbestendig is, met een klant gerichte houding;
  • Zelfstandig initiatief toont en oplossingsgericht te werk gaat;
  • Nauwkeurig en zorgvuldig werkt;
  • Goed kan samenwerken en netwerken, zowel binnen de afdeling als met externe partners;
  • In staat is collega’s in te werken en te begeleiden op het gebied van specialisaties binnen burgerzaken.
Deze aanvraag is niet geschikt voor de inzet van een ZZP'er omdat deze werkzaamheden wezenlijk onderdeel zijn van onze standaard bedrijfsvoering (inbedding organisatie)

CV eisen

Vereisten / Knock-out criteria

  1. De door inschrijver aangeboden kandidaat is gedurende de uitvoering van de gehele Opdracht in loondienst bij Opdrachtnemer en geen ZZP-er / ondernemer.Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Tevens zijn uitgesloten ondernemers in dienst van de eigen BV. Deze eis blijft van toepassing gedurende de gehele uitvoering van de Opdracht. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet kan voldoen aan deze eis, zal dit leiden tot uitsluiting van de inschrijving.
  2. De kandidaat heeft aantoonbaar bachelor (hbo) werk- en denkniveau.
  3. De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring Identiteit en Adressen (Complex)

Gunningscriteria / Wensen
  1. De kandidaat heeft aantoonbaar een relevante vakopleiding of relevante modules van de Publieksacademie.
    • De kandidaat heeft een relevante vakopleiding of relevante modules van de Publieksacademie (25 Punten)
    • De kandidaat heeft geen relevante vakopleiding of relevante modules van de Publieksacademie (0 Punten)
  2. De kandidaat heeft aantoonbaar relevante ervaring als coach/ opleider.
  3. De kandidaat heeft aantoonbaar recente kennis van wet en regelgeving, relevant voor dit vakgebied.
  4. Tijdens een verificatiegesprek wordt er getoetst op een aantal competenties conform de Competentiegids van de Rijksoverheid Deze is terug te vinden op; https://www.functiegebouwrijksoverheid.nl/binaries/content/assets/fgr/mijn-loopbaan/competentietaal-rijk/pdf-competentie-gids_april-2024.pdfDe uitgevraagde competenties voor deze rol zijn;Initiatief (5 punten) Mondelinge uitdrukkingsvaardigheid (5 punten) Samenwerken (5 punten) Stressbestendigheid (5 punten)Punten worden door de gesprekspartners toegekend tijdens een gesprek waarna deze hier verwerkt zullen worden. Deze dienen dus niet ingevuld te worden door de leverancier / ZZP'er.