Allround medewerker Burgerzaken

Logo van Gemeente Brummen met een gestileerde blauwe leeuw die in een groene boom met rode vruchten klimt, naast de tekst "Gemeente Brummen.

Aanvraagnummer: 3376
Organisatie: Gemeente Brummen
Locatie: Gemeente Brummen
Uren per week: 16-24
Tarief: €75 - €85 per uur
Regio: Gelderland
Startdatum: 28-08-2024
Optie tot verlenging: ja
Sluitingsdatum: 23-08-2024 23:59

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdracht omschrijving

Voor ons team Burgerzaken/KCC zijn we op zoek naar een allround medewerker Burgerzaken ter vervanging van ziekte. Bij voorkeur is de medewerker benoemd als Ambtenaar Burgerlijke Stand.

Deze opdracht is ook reeds uitgezet bij onze voorkeursleveranciers waarmee wij een raamovereenkomst hebben. Het kan zijn dat de positie op die manier zal worden ingevuld.


Verantwoordelijkheden

  • Verzorgen van berichtenverkeer
  • Verwerken verhuisaangiften en eenvoudige andere BRP-mutaties
  • Beantwoorden Burgerzaken vragen
  • Aannemen naturalisaties en opties
  • Overige voorkomende werkzaamheden
  • huwelijksdossiers behandelen
  • overlijdensaangiften
  • echtscheidingen verwerken
  • lokethandelingen; akten opmaken, geboorte erkenning en naamskeuze
  • aannemen naturalisaties en opties
  • aangifte eerste vestiging aannemen en 1e lijns brondocumenten

Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 26 augustus 2024 tot en met 31 december 2024 voor 16-20 uur uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen

U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.

Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Allround medewerker Burgerzaken


Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 20 %
Gewicht van kwaliteit : 80 %
Uitleg gunningscriteria

Op basis van de beste prijs/kwaliteitverhouding wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten worden twee kandidaten geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.


Gunningscriteria Kwaliteit

40 %

Minimaal 5 jaar werkervaring als allround medewerker Burgerzaken

20 %

Opleiding MBO/HBO (bijvoorbeeld juridisch) aangevuld met gerichte vakopleidingen op het gebied van Burgerzaken.

20 %

Bevoegdheid tot handelingen in het kader van de burgerlijke stand (aanwijzing als ABS).

5 %

Ervaring met het systeem Decos Join

15 %

Ervaring met het systeem Key2Burgerzaken


Gunningscriterium Prijs

Minimaal: € 75,00
Maximaal: € 85,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Tijdens het interview worden de volgende competenties getoetst:

  • communicatieve vaardigheden;
  • klantgerichtheid;


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Uitsluitend de externen die na een schriftelijke beoordeling van de offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 2 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.

De interviews zullen zo spoedig mogelijk na sluiting van de DAS-uitvraag plaatsvinden.