Fraud Blocker Allround medewerker Burgerzaken | Gemeente Apeldoorn | ZZP

Allround medewerker Burgerzaken

Logo van Apeldoorn met een groen gestileerd bladdessin naast het woord "Apeldoorn" in groen lettertype.

Aanvraagnummer: 6320
Organisatie: Gemeente Apeldoorn
Locatie: Apeldoorn
Uren per week: 32
Tarief: €65 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-02-2025
Optie tot verlenging: Twee (2) maal zes (6) maanden
Sluitingsdatum: 14-01-2025 10:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Opdracht omschrijving

Jij komt te werken in een team met 55 collega’s. Wat jouw nieuwe team kenmerkt? Dat is natuurlijk de hoge sociale betrokkenheid en de wil om elke uitdaging aan te gaan. Bij de gemeente Apeldoorn werk je niet alleen aan een optimale dienstverlening voor inwoners en ondernemers, maar ook aan jezelf. Want met volop kansen voor ontwikkeling, zijn we een ambitieuze organisatie. Een dichte deur kom je bij ons niet gauw tegen, betrouwbare en innovatieve collega’s wel! Ben jij die betrouwbare, secure collega en stel jij een inwoner echt op zijn/haar gemak en adem je dienstverlening, dan ben je bij ons aan het juiste adres!

Deze uitvraag is uitgesloten voor ZZP'ers. Het betreft namelijk een reguliere functie.


Verantwoordelijkheden

Als allround medewerker Burgerzaken voer je de volgende taken uit:

  • Aanvragen/uitgifte van reisdocumenten en rijbewijzen;
  • Verstrekken reisdocument vluchteling
  • verstrekken van uittreksels uit de BRP;
  • Aanvragen van verklaringen omtrent het gedrag;
  • Verwerken van aangifte van verhuizingen en emigraties;
  • Omwisseling buitenlands rijbewijs;
  • Beoordelen garantstelling.

Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 februari 2025 tot en met 31 juli 2025 voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met twee (2) maal zes (6) maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen

1. U voegt een cv inclusief motivatiebrief van maximaal 5 pagina's A4 toe. Bij overschrijding van het maximumaantal pagina's wordt het gedeelte dat deze overschrijding betreft terzijde gelegd en zal de beoordeling en de daaruit voortvloeiende score slechts gebaseerd zijn op het maximum gestelde aantal A4's.

2. De kandidaat heeft minimaal twee jaar recente werkervaring* in het uitvoeren van alle beschreven taken en producten onder het kopje ‘Verantwoordelijkheden’ binnen de afdeling Burgerzaken, bij een gemeente met minimaal 100.000 inwoners. *In de afgelopen vier jaar, teruggerekend vanaf de datum van publicatie van deze uitvraag.

3. De kandidaat is alle werkdagen in de week beschikbaar van 8.15 uur tot 17.00 uur en op donderdagavond tot 19.30 uur.

4. De kandidaat heeft geen vakantie tot 1-8-2025 en is in de periode 1-2-2025 tot 1-8-2025 dus volledig beschikbaar.

5. De kandidaat of kandidaten die door inschrijver wordt/ worden aangeboden in de inschrijving zijn gedurende deze uitvraag en op het moment dat de offerte door de gemeente Apeldoorn wordt geaccepteerd beschikbaar voor de onderhavige opdracht.

6. Opdrachtnemer vraagt een VOG met screeningsprofielen 11, 12 en 13 aan voor de medewerker die ter beschikking wordt gesteld. Opdrachtnemer informeert opdrachtgever over bezwaren die de inzet van de medewerker bij opdrachtgever belemmeren. De overeenkomst kan binnen 4 weken worden beëindigd indien uit de aanvraag van de VOG blijkt dat er bezwaren zijn tegen de inzet van de medewerker bij opdrachtgever. Beschikt de medewerker reeds over een VOG dan moet deze zien op inzet bij Opdrachtgever en mag deze maximaal zes maanden oud zijn. De kosten voor de VOG mogen niet doorberekend worden aan Opdrachtgever.

7. De inschrijver mag maximaal 2 kandidaten aanbieden. Per kandidaat dient een aparte inschrijving ingediend te worden. De inschrijving kan tot 14 januari 2025, 10:00 uur ingediend worden. Indien er onverhoopt toch meer dan twee kandidaten door dezelfde inschrijver worden ingediend, zullen enkel de eerste twee (op volgorde van binnenkomst) in behandeling genomen worden.

8. Deze uitvraag is uitgesloten voor ZZP'ers. Het betreft namelijk een reguliere functie.


Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 20 %
Gewicht van kwaliteit : 80 %
Uitleg gunningscriteria

Top

Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De BKPV komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria Kwaliteit

75 %

1. De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen de afdeling Burgerzaken met het uitvoeren van de beschreven taken en balieproducten onder het kopje 'Verantwoordelijkheden'. Beoordeling: - De kandidaat heeft 2 tot 3 jaar werkervaring met de genoemde taken en producten binnen Burgerzaken (1 punt) - De kandidaat heeft 3 tot 5 jaar werkervaring met de genoemde taken en producten binnen Burgerzaken (3 punten) - De kandidaat heeft meer van 5 jaar werkervaring met de genoemde taken en producten binnen Burgerzaken (5 punten) Dit wordt beoordeeld aan de hand van het ingediende cv (+ eventuele motivatie).

25 %

2. De kandidaat heeft ervaring met het werken in het systeem iBurgerzaken. Beoordeling: - Geen ervaring (0 punten) - Ervaring met een vergelijkbaar systeem als iBurgerzaken (3 punten) - Ervaring met iBurgerzaken (5 punten) Dit wordt beoordeeld aan de hand van het ingediende cv (+ eventuele motivatie).


Gunningscriterium Prijs

Maximaal: € 65,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

De onderstaande competenties worden getoetst tijdens het interview:

  • Secuur en betrouwbaar
  • Communicatief vaardig
  • Representatief
  • Dienstverlenend

Beoordeling:

De kandidaat wordt per competentie beoordeeld. Per competentie wordt de volgende beoordelingsopties aangehouden:
- Voldoet (bijna) niet aan competentie - 0 punten
- Voldoet voldoende aan competentie - 3 punten
- Voldoet (nagenoeg) volledig aan competentie - 5 punten

In totaal zijn er vier (4) competenties. De kandidaat kan daardoor maximaal 20 punten halen voor het interview.


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.

De interviews zullen plaatsvinden op maandag 20 januari 2025, tussen 10:30 en 14:30 uur op het gemeentehuis in Apeldoorn . De kandidaat dient hier rekening mee te houden.


Reageer nu op deze opdracht!

6320 - Allround medewerker Burgerzaken