Fraud Blocker Allround medewerker Burgerzaken | Gemeente Brummen | ZZP

Allround medewerker Burgerzaken

Logo van Gemeente Brummen met een gestileerde blauwe leeuw die in een groene boom met rode vruchten klimt, naast de tekst "Gemeente Brummen.

Aanvraagnummer: 7285
Organisatie: Gemeente Brummen
Locatie: Brummen
Uren per week: 32
Tarief: €70 - €75 per uur
Duur van de opdracht:
Regio: Gelderland
Startdatum: 03-03-2025
Optie tot verlenging: ja
Sluitingsdatum: 25-02-2025 12:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Opdracht omschrijving

Voor ons team Burgerzaken/KCC zijn we op zoek naar een allround medewerker Burgerzaken ter vervanging van ziekte.

De aard van de functie maakt deze opdracht ongeschikt voor zelfstandig ondernemers.


Verantwoordelijkheden

  • Verzorgen van berichtenverkeer
  • Verwerken verhuisaangiften en eenvoudige andere BRP-mutaties
  • Beantwoorden Burgerzaken vragen
  • Aannemen naturalisaties en opties
  • Overige voorkomende werkzaamheden
  • Huwelijksdossiers behandelen
  • Overlijdensaangiften
  • Echtscheidingen verwerken
  • Lokethandelingen; akten opmaken, geboorte erkenning en naamskeuze
  • Aannemen naturalisaties en opties
  • Aangifte eerste vestiging aannemen en 1e lijns brondocumenten

Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 3 maart tot en met 31 mei 2025 voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen

U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.

>3 jaar relevante werkervaring op afdeling Burgerzaken bij een gemeente.

Relevante opleidingen Burgerzaken

Ervaring met Key2Burgerzaken


Gunningscriteria

Sortering
Sorteer op kwaliteit (dan prijs)
Uitleg gunningscriteria

Op basis van de beste kwaliteit wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de resultaten nodigen wij de kandidaat uit die op basis van de aangeleverde informatie op kwaliteit het beste aansluit. Zijn er meer kandidaten die gelijkwaardig scoren nodigen we ook de 2e en evt. de 3e kandidaat uit.


Gunningscriteria Kwaliteit

40 %

MBO-diploma, richting rechten of dienstverlening, aangevuld met: minimaal de basisopleiding Burgerzaken (NVVB diplomalijn) en aanvullende cursussen en trainingen in het vakgebied Burgerzaken. Bijvoorbeeld: - Optie-Naturalisatie - Adresonderzoek-Briefadressen - Burgerzaken Front Office - Paspoort en Visumtrainingen - Complexe Mutaties

40 %

Minimaal 3 jaar werkervaring binnen de gemeente als medewerker Burgerzaken, waarvan minimaal 2 jaar in zowel front- als backoffice.

20 %

Recente, verifieerbare, werkervaring met Key2Burgerzaken. Graag op CV per opdracht/werkgever aangeven met welke systemen is gewerkt.


Gunningscriterium Prijs

Minimaal: € 70,00
Maximaal: € 75,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Tijdens de interviewfase worden de volgende competenties beoordeeld:

  • Vakmanschap;
  • Sociale vaardigheden;
  • Communicatieve vaardigheden.


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Uitsluitend de externe die na een schriftelijke beoordeling van de offertes in de rangorde de eerste plaats inneemt, zal worden uitgenodigd voor een interview. Mocht blijken dat er meerdere gelijkwaardige kandidaten op kwaliteit en prijs zijn aangeboden, zal ook de tweede kandidaat worden uitgenodigd.

De gesprekken worden gevoerd op donderdag 27 februari 2025, gelieve hier rekening mee te houden.




Reageer nu op deze opdracht!

7285 - Allround medewerker Burgerzaken

Let-op: Deze opdracht betreft een detacheringsopdracht. Deze opdracht kan niet als ZZP'er worden uitgevoerd.