Allround Projectondersteuner Implementatie ondersteunende diensten RUD

Aanvraagnummer: 14474
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Provincie Zeeland
Locatie: Middelburg
Uren per week: 18 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 12 maanden
Regio: Zeeland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 14-07-2025 09:00
LET OP! Reacties dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Provincie Zeeland mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de Provincie Zeeland. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De Provincie merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is.
Organisatie onderdeel
POJZ, Unit P&O
De unit P&O draagt zorgt voor personele zaken en organisatieadvies. Hiertoe behoren salarisadministratie, advisering over arbeidsvoorwaarden, personeels- en organisatiebeleid.
Opdracht
Provincie Zeeland gaat vanaf 1 januari 2026 de ondersteunende diensten uitvoeren voor RUD Zeeland. Dit betekent een complexe en omvangrijke implementatie van o.a. ICT, P&O en financiën. Hiervoor zoeken we tijdelijk een projectondersteuner.
Ben jij een georganiseerde en proactieve projectondersteuner die van aanpakken weet? Wij zoeken jou om mee te werken aan een uniek en uitdagend implementatietraject! Samen zorgen we dat vanaf januari 2026 de ondersteunende diensten voor RUD Zeeland vlekkeloos draaien. Jij bent de spin in het web, zorgt voor planning, administratie en communicatie, en houdt het team scherp. Wil jij impact maken in een dynamisch project met veel verschillende stakeholders? Solliciteer dan nu en groei mee in deze belangrijke rol!
Jouw rol: onmisbare spil in het team
Je komt terecht in het interne projectteam Implementatie ondersteunende diensten RUD. Je ondersteunt de projectleider en alle deelprojectleiders bij hun werkzaamheden. Dankzij jouw overzicht, structuur en betrokkenheid loopt het project gesmeerd en kunnen anderen zich richten op de inhoud.
Wat ga je doen?
Je ondersteunt de (deel)projectleiders door overleggen te organiseren, actie- en besluitenlijsten te maken en bijeenkomsten voor te bereiden.
Je werkzaamheden zijn onder andere:
- Organiseren van bijeenkomsten, werksessies en overleggen.
- Ondersteunen van de (deel)projectleiders in de organisatie van de implementatie.
- Zelfstandig beheren van het actie- en besluitenregister en bewaking van de opvolging hiervan in complexe en technische overlegstructuren.
- Beheren van het projectdossier: gestructureerd, digitaal en toegankelijk voor alle betrokkenen (ook externe betrokkenen). Je bewaakt de kwaliteit en de consistentie in de projectdocumentatie.
- Je bereidt samen met de (deel)projectleiders overleggen voor (stuurgroep, projectteam en deelprojectgroepen).
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor administratieve, organisatorische en procesmatige vragen over het project.
- Helpen bij de communicatie rondom de implementatie. Je schrijft zelf ook communicatieberichten.
- Verzamelen en (mede) analyseren van input voor voortgangsrapportages.
- Signaleren van knelpunten in de uitvoering van de deelprojecten en hierin proactief adviseren aan de (deel)projectleider.
- Verantwoordelijkheid nemen voor specifieke deelproducten, bijvoorbeeld: de voorbereiding en coördinatie van testfases binnen de implementatie.
- Stemt af met de drie organisaties over te leveren producten en diensten.
Vereisten
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
3. Aantoonbare werkervaring met projectondersteuning.
Gunningscriteria
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectondersteuner (70 punten);
5. Aantoonbare werkervaring bij een overheidsorganisatie (15 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met Excel, Word en PowerPoint (15 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u of de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Communicatieve vaardigheden
- Proactief handelen
- Zelfstandig beheer en verantwoordelijkheid nemen
- Probleemoplossend vermogen
- Organisatievermogen
- Analytische vaardigheden
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op een nader te bepalen moment. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 14 juli 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.