Fraud Blocker Allround specialist burgerzaken (team Specialisten) | ZZP

Allround specialist burgerzaken (team Specialisten)

Logo van Gemeente Arnhem met tekst "Gemeente Arnhem" in blauw met aan de rechterkant een gestileerd adelaarswapen.

Aanvraagnummer: 6897
Organisatie: Gemeente Arnhem
Locatie: Arnhem
Uren per week: 32-36
Tarief: €90 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 24-02-2025
Optie tot verlenging: Ja, tot maximaal 6 maanden
Sluitingsdatum: 09-02-2025 23:59

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Opdracht omschrijving

Word jij onze nieuwe Allround Specialist Burgerzaken?

Binnen het dynamische cluster Wijken & Dienstverlening van de gemeente Arnhem speelt de afdeling Burgerzaken een cruciale rol in het ondersteunen van onze burgers en instanties. Met 70 bevlogen medewerkers zorgen we voor alles op het gebied van identiteits- en persoonsgegevensmanagement en de organisatie van verkiezingen.

De afdeling is opgedeeld in vier teams:

  • Identiteit & Adres
  • Burgerlijke Stand
  • Specialisten
  • Ondersteuning

Ter versterking van de teams Specialisten en Burgerlijke Stand zijn we op zoek naar 2 allround specialisten burgerzaken die het verschil maken.

Wat ga je doen?

Als Allround Specialist Burgerzaken ben je het aanspreekpunt voor diverse aangiften en aanvragen. Denk hierbij aan eerste inschrijving, het beheren van de burgerlijke stand voor burgers van buiten de EU, het verzorgen van opties en naturalisaties, en het verwerken van wijzigingen en correcties van persoonsgegevens. Je werkt zowel in de front- als backoffice, zowel op het Arnhemse stadhuis als in Zevenaar.

Daarnaast krijg je de kans om collega's met minder ervaring te coachen en te begeleiden, en je kennis te delen met je team.


Verantwoordelijkheden

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Je zorgt voor de zelfstandige afhandeling van diverse processen en procedures binnen de afdeling.
  • Je deelt actief je kennis en ervaring met collega's en begeleidt hen bij hun werk.

Deze aanvraag is niet geschikt voor de inzet van een ZZP'er omdat deze werkzaamheden wezenlijk onderdeel zijn van onze standaard bedrijfsvoering (inbedding organisatie)


Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 24 februari 2025 tot 24 augustus 2025 voor 32-36 uur per week. De kandidaat is beschikbaar voor een interview op 12 februari tussen 13.00 - 17.00 uur. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen

Eis 1. U voegt een cv van maximaal 7 pagina's A4 toe. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld evenals een uitgebreide toelichting op de eisen en wensen zoals bij de betreffende eis/wens wordt aangegeven.

Eis 2. De kandidaat heeft aantoonbaar bachelor (hbo) werk- en denkniveau. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde werk- en denkniveau beschikt, zal uw bieding terzijde worden gelegd.

Eis 3. De kandidaat heeft aantoonbaar ervaring met complexe dossiers binnen de afdeling burgerzaken. Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).

Eis 4. De kandidaat heeft relevante en recente werkervaring opgedaan als allround specialist burgerzaken. Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).

Eis 5. Hierbij verklaar ik akkoord te gaan met de algemene voorwaarden van Gemeente Arnhem. Gemeente Arnhem werkt met een eigen inhuurapplicatie waarin een leverancier zich, na gunning, dient in te schrijven. In deze applicatie worden ook de urenregistratie en facturatie geregistreerd.


Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 20 %
Gewicht van kwaliteit : 80 %
Uitleg gunningscriteria

Top

Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De BKPV komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )

Offertes die onder de maat scoren, lager dan 50% zullen wij niet beoordelen en kunnen worden afgewezen op basis van een te lage kwaliteit.

De Gemeente Arnhem behoudt zich het recht voor om offertes terzijde te leggen indien er overmatig veel taal -en/of spelfouten voorkomen.


Gunningscriteria Kwaliteit

25 %

Wens 1. De kandidaat heeft een relevante vakopleiding, bijv. BOBZ/BABZ of relevante modules van de Publieksacademie. Dit is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen

25 %

Wens 2. De kandidaat heeft minimaal 3 jaar (werk)ervaring als specialist burgerzaken. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen

15 %

Wens 3. De kandidaat heeft relevante ervaring als coach/ opleider. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen

15 %

Wens 4. De kandidaat heeft recente kennis van wet en regelgeving, relevant voor dit vakgebied. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen

20 %

Wens 5. Vereiste competenties en vaardigheden: Initiatief Samenwerken Mondelinge uitdrukkingsvaardigheid Stressbestendigheid De competenties en toetsingscriteria zijn volgens de competentiegids rijk van de Rijksoverheid. Per competentie / vaardigheid kan een score van maximaal 5% behaald worden Bovenstaande competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek.


Gunningscriterium Prijs

Maximaal: € 90,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek. Wanneer blijkt dat tijdens het verificatiegesprek de kandidaat niet over de gevraagde competenties / vaardigheden beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de offerte.


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

De interviews zullen plaatsvinden 12 februari tussen 13.00 - 17.00 uur Fysiek op locatie. U wordt hierover tijdens de uitnodiging over geïnformeerd.

Uitsluitend de externen die na een schriftelijke beoordeling van de offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 4 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de offertes blijkt dat er meer dan vier externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 4 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan vier externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 4 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan vier externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 4 innemen, zullen alle betrokken externen worden uitgenodigd voor een interview.


Reageer nu op deze opdracht!

6897 - Allround specialist burgerzaken (team Specialisten)