Aanvraagnummer: 2966
Organisatie: Gemeente Apeldoorn
Locatie: Gemeente Apeldoorn
Uren per week: 30 - 36 uur
Tarief: €60 - €80 per uur
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-09-2024
Optie tot verlenging: 3 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 01-08-2024 09:00
Deel deze opdracht
Opdracht omschrijving
De gemeente Apeldoorn is op zoek naar een vergunningverlener APV en Bijzondere wetten die ons team tijdelijk komt versterken. De werkzaamheden worden verricht binnen de afdeling Omgevingsrecht en Vergunningen, team APV en Bijzondere wetten en ambulante handel. Dit team bestaat uit 11 gedreven collega's. Het accent ligt op de rol van het verlenen van vergunningen voor evenementen.
Verantwoordelijkheden
Als vergunningverlener heb je een aantal verantwoordelijkheden die in onderstaande rollen en kerntaken beschreven zijn:
- Je toetst als verantwoordelijke de rechtmatigheid en volledigheid van aanvragen en maken over nadere voorwaarden en om eventuele knelpunten op te lossen.
- Je ziet bij vergunningaanvragen toe op kwaliteit, kwantiteit en tijdigheid.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 september 2024 tot en met 31 augustus 2025 voor minimaal 30 en maximaal 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met drie (3) keer zes (6) maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Overige eisen
1. U voegt een cv inclusief motivatiebrief van maximaal 5 pagina's A4 toe. Bij overschrijding van het maximumaantal pagina's wordt het gedeelte dat deze overschrijding betreft terzijde gelegd en zal de beoordeling en de daaruit voortvloeiende score slechts gebaseerd zijn op het maximum gestelde aantal A4's.
De kandidaat beschikt over HBO werk- en denkniveau. Dit dient te blijken uit het ingediende cv.
De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring met het verlenen van vergunningen voor evenementen. Dit dient te blijken uit het ingediende cv.
De kandidaat dient binnen 13 weken na aanvang werkzaamheden een VOG-P te overleggen, uitgaand van Algemeen Screeningsprofiel Informatie Functieaspecten 11, 12 en 13. De VOG mag niet ouder zijn dan zes maanden.
De inschrijver mag maximaal 2 kandidaat aanbieden. Per kandidaat dient een aparte inschrijving ingediend te worden. De inschrijving sluit op 1 augustus 2024 om 09.00 uur. Indien er onverhoopt toch meer dan twee kandidaten door dezelfde inschrijver worden ingediend, zullen enkel de eerste twee (op volgorde van binnenkomst) in behandeling genomen worden.
Gunningscriteria
Gewicht van prijs : 20 %
Gewicht van kwaliteit : 80 %
Top
Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
De BKPV komt als volgt tot stand:
prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
Gunningscriteria Kwaliteit
50 %1. De kandidaat heeft relevante werkervaring, goede kennis van het vakgebied APV en bijzondere wetten, handelt de dossiers zelfstandig af en is in staat om collega’s binnen de gemeente te helpen. Beoordeling: Dit onderdeel wordt beoordeeld op basis van het ingediende cv en de toelichting op dit gunningscriterium waarin de kandidaat ingaat op de hiervoor genoemde punten. - Onvoldoende - 1 punt; - Matig - 2 punten; - Voldoende - 3 punten; - Ruim voldoende - 4 punten; - Goed - 5 punten.
50 %2. De kandidaat heeft werkervaring met het verlenen van vergunningen voor evenementen bij een middelgrote en/of grote gemeente. Beoordeling: Tussen 0 en 1 jaar werkervaring met het hierboven genoemde - 0 punten Tussen 1 en 2 jaar werkervaring met het hierboven genoemde - 1 punt Tussen 2 en 4 jaar werkervaring met het hierboven genoemde - 3 punten Meer dan 4 jaar werkervaring met het hierboven genoemde - 5 punten
Gunningscriterium Prijs
Minimaal: € 60,00
Maximaal: € 80,00
Competenties te toetsen in interviewfase
De onderstaande competenties worden getoetst tijdens het interview:
- Kennis van/ervaring met APV en bijzondere wetten.
- Kennis van en ervaring in de regio Stedendriehoek.
- Affiniteit met het werken van registratiesystemen.
- Goed kunnen samenwerken.
- Goed kunnen schakelen tussen belangen van de klant en de verantwoordelijkheid van de organisatie.
Beoordeling:
De kandidaat wordt per competentie beoordeeld. Per competentie wordt de volgende beoordelingsopties aangehouden:
- Voldoet (bijna) niet aan competentie - 0 punten
- Voldoet voldoende aan competentie - 3 punten
- Voldoet (nagenoeg) volledig aan competentie - 5 punten
In totaal zijn er vijf (5) competenties. De kandidaat kan daardoor maximaal 25 punten halen voor het interview.
Interviewfase
Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.
Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.
De interviews zullen plaatsvinden op 7 augustus 2024 tussen 09.00-12.00 uur . Gelieve hier rekening mee te houden.