Ambtelijk ondersteuner OR

Logo van Omgevingsdienst Achterhoek met een gestileerd groen en blauw lint boven de naam van de organisatie in grijze tekst.

Aanvraagnummer: 3618
Organisatie: Omgevingsdienst Achterhoek
Locatie: Omgevingsdienst Achterhoek
Uren per week: 4
Tarief: €80 per uur
Regio: Overijssel
Startdatum: 01-10-2024
Optie tot verlenging: ja
Sluitingsdatum: 15-09-2024 23:59

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdracht omschrijving

De Ondernemingsraad (OR) van de Omgevingsdienst Achterhoek (ODA) is op zoek naar een ambtelijk secretaris. Dit ter vervanging van de huidige ambtelijk secretaris. Hierbij nodigen wij u uit om een offerte in te dienen.

Als ambtelijk ondersteuner ben jij de expert op het gebied van de WOR en ben je in staat om de OR en de bestuurder te wijzen instemming-/ adviesplichtige onderwerpen. Je houdt ons scherp zodat de medezeggenschap goed en prettig gepositioneerd wordt binnen de organisatie.


Verantwoordelijkheden

Onze OR kent 5 gekozen enthousiaste leden met een zittingsperiode van drie jaar. Zij dragen namens de ODA-medewerkers bij aan de verbinding tussen de koers van de ODA en de uiteindelijke taak uitvoering. Dit doen wij door balans te zoeken tussen het organisatiebelang en het belang van de werknemers. De OR komt gemiddeld twee keer in de maand bijeen en overlegt regelmatig met de WOR-bestuurder.


Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober 2024 tot en met 30 september 2025 voor 4 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen

U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

Werkervaring als ambtelijk ondersteuner van de OR bij een vergelijkbare organisatie

Kennis van de WOR


Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 50 %
Gewicht van kwaliteit : 50 %
Uitleg gunningscriteria

Top

Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De BKPV komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria Kwaliteit

30 %

Aantoonbare kennis van de WOR

40 %

Ervaring als ambtelijk ondersteuner van de OR bij een vergelijkbare organisatie

30 %

Aantoonbaar administratief onderlegd


Gunningscriterium Prijs

Maximaal: € 80,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Er wordt getoetst aan de vereisten zoals beschreven in de taakbeschrijving.


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.