Aanvraagnummer: 4286
Organisatie: Gemeente Raalte
Locatie: Raalte
Uren per week: 8 - 16 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Overijssel
Startdatum: z.s.m.
Optie tot verlenging: 1 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 15-10-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
We zijn de gemeente Raalte en mensen werken graag bij ons. We zijn positief, doen het samen en stropen graag onze mouwen op. De drang om vooruit te willen en buiten de lijntjes te kleuren, kenmerkt ons. We zijn op zoek naar jou als je een bijdrage wilt leveren aan onze samenleving. Onze inwoners dagen ons iedere dag uit om samen het leven in Raalte nog mooier te maken. Je krijgt bij ons werk dat ertoe doet en de ruimte en het vertrouwen om het verschil te maken. De gemeente Raalte groeit. Groei jij mee?
Opdracht
Jij ondersteunt ons als organisatorisch en administratief talent bij alles waar de ondernemingsraad mee bezig is. Jij kunt voor de ondernemingsraad de nodige informatie filteren. Je bereidt vergaderingen voor, maakt leesbare verslagen en zorgt dat afspraken worden nagekomen. Jij zorgt ervoor dat de ondernemingsraad op de hoogte is van wetgeving en relevante ontwikkelingen. Samen met de OR en de organisatie zoek je naar eigentijdse manieren van samenwerken. Jij kunt adviseren over procesverbeteringen en wilt vernieuwen, ontwikkelen, en experimenteren met nieuwe vormen van medezeggenschap. Ook kun je collega’s op een prettige manier informeren en hen activeren. En je zorgt ervoor dat de OR juridisch op het juiste pad blijft. Jij bent een onmisbare duizendpoot, sparringpartner en aanspreekpunt voor de ondernemingsraad, bestuurder, en achterban.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal afgeronde opleiding op mbo-4 niveau;
2. Ervaring als ambtelijk secretaris van een ondernemingsraad;
3. Beschikbaar op dinsdag en donderdag;
4. Bring your own device.
Weging (totaal 100 punten)
5. Minimaal 3 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar als ambtelijk secretaris van een ondernemingsraad bij een gemeente (45 punten);
6. Kennis van en ervaring met wetgeving zoals arbeidsrecht, WOR en bestuursrecht (benoem dit duidelijk in het cv) (35 punten);
7. Afgeronde opleiding op hbo-bachelor niveau (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u of de door u aangeboden kandidaat aan het profiel voldoet.
Competenties
- Communicatief vaardig
- Ontwikkelgericht
- Bestuurlijk sensitief
- Innovatief
- Gestructureerd
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze schaal is verbonden aan de CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op dinsdag en donderdag
Is hybride werken mogelijk: ja
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 22 oktober 2024 van 15.00 tot 17.00 uur. De uitgenodigde kandidaten ontvangen uiterlijk maandag 21 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang.
Overige informatie
- Er wordt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) gevraagd.
- Er wordt om een Geheimhoudings- en Integriteitsverklaring gevraagd.
- Er wordt om een Uittreksel Handelsregister (KvK) gevraagd.
- Er wordt om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) gevraagd.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet dit in het handelsregister als zodanig geregistreerd zijn (conform Waadi).
De reactietermijn voor deze opdracht loopt tot dinsdag 15 oktober 2024, 09.00 uur.