Aanvraagnummer: 5826
Organisatie: Omgevingsdienst Regio Nijmegen
Locatie: Nijmegen
Uren per week: 6
Tarief: €0 - €85 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-01-2025
Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 23-12-2024 23:59
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Opdracht omschrijving
De Ondernemingsraad (OR) van de Omgevingsdienst Regio Nijmegen is op zoek naar een ambtelijk secretaris. Hierbij nodigen wij u uit om een offerte in te dienen.
De OR kent 9 gekozen enthousiaste leden met een zittingsperiode van drie jaar. Zij dragen namens de medewerkers van de ODRN bij aan de verbinding tussen beleid en de uitvoering door de werkvloer. Hierbij zet de OR zich in voor een balans tussen het organisatiebelang en het belang van de werknemers. De OR vergadert wekelijks. Daarnaast is er gemiddeld een maal per 6 weken een overlegvergadering (OV) en de voorzitter van de OR overlegt regelmatig met de WOR-bestuurder.
Als ambtelijk ondersteuner ben jij de expert op het gebied van de WOR. Je houdt ons scherp zodat de medezeggenschap goed gepositioneerd wordt binnen de organisatie. Je ondersteunt de OR door de leden te adviseren over advies- en instemmingsrecht en de prioritering van onderwerpen.
Jij bent de persoon van rust en het overzicht. Je bent analytisch sterk, kan goed structuur aanbrengen, bent nauwkeurig en kan goed organiseren, ook als het even druk is. Je snapt hoe de hazen lopen en bent sensitief op politiek-bestuurlijk vlak. Je bent communicatief sterk en ziet verbindingen tussen verschillende overleggen en informatie en weet dit onder de aandacht te brengen bij de juiste mensen.
Verantwoordelijkheden
- Adviseren van de Ondernemingsraad: signaleren van onderwerpen waar advies- of instemmingsrecht van toepassing is. Daarbij ondersteunen met het vormen van een strategie;
- (Eind)redactie verzorgen van brieven, verslagen en andere door de OR in concept aangeleverde stukken.
- Beheren en actualiseren van de informatie over de OR op het intranet, of verzorgen van andere publicaties van de OR ten behoeve van de communicatie met de achterban van de OR
- Bijdragen aan de opstelling van de begroting van de OR en bewaken van het OR-budget.
- Beheren/toegankelijk houden van het archief van de ondernemingsraad en zijn commissies. Op verzoek verzamelen en verstrekken van documentatie en informatie. Dit doe je in afstemming met de secretaris.
- Bijdragen aan het tot stand komen van het jaarverslag van de OR
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1-1-2025 tot en met 30-06-2025 voor 6 uur per week. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend
Overige eisen
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
Ervaring als ambtelijk ondersteuner van de OR bij een vergelijkbare organisatie
Minimaal mbo niveau 4 werk- en denkniveau
Minimaal mbo niveau 4 werk- en denkniveau
Gunningscriteria
Gewicht van prijs : 50 %
Gewicht van kwaliteit : 50 %
Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
De BKPV komt als volgt tot stand:
prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100
, maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
Gunningscriteria Kwaliteit
30 %Minimaal een afgeronde Leergang 1 en 2 Ambtelijk secretaris, je wil graag leergang 3 halen
30 %Werkervaring in een administratief, ondersteunende of secretariële functie
20 %Kennis van Microsoft Teams, Excel en Word is een pre. Optioneel: kennis van Adobe InDesign.
20 %Aantoonbaar administratief onderlegd
Gunningscriterium Prijs
Maximaal: € 85,00
Competenties te toetsen in interviewfase
De competenties waar de externe in het interview op wordt getoetst zijn:
Nauwkeurig, integer, proactief en communicatief vaardig.
Interviewfase
Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.
Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.