Applicatie Beheerder Small Business Applicaties

Enexis-logo met een roze en groen geometrisch embleem en de woorden "ENEXIS" en "ENERGIE IN GOEDE BANEN" op een witte achtergrond.

Aanvraagnummer: 11107
Contractvorm: Detachering ZZP
Organisatie: Enexis
Locatie: s-Hertogenbosch
Uren per week: 40 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6,5 maanden
Regio: Overijssel
Startdatum: 09-06-2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 21-05-2025 Sluit morgen om 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten



Applicatie Beheerder Small Business Applicaties
Als Functioneel Beheerder kom je te werken binnen de waardeketen Asset Registratie, in het team dat werkt aan onze applicaties in het Geo domein. De keten is verantwoordelijk voor het beschikbaar stellen van de Enexis assetinformatie aan ruim 2700 gebruikers. Asset Registratie is verantwoordelijk voor het vastleggen en ontsluiten van GEO/GIS informatie omtrent alle assets die Enexis in beheer heeft of in beheer neemt.

Als Functioneel Beheerder zorg je ervoor dat de informatievoorziening optimaal functioneert en doorontwikkeld wordt op basis van de organisatie- en gebruiksbehoefte. De Functioneel Beheerder vergaart diepgaand inzicht in het gebruik van systemen en het effect op de bedrijfsprocessen. Het is voornamelijk een mens- en procesgerichte rol die is gericht op gebruiksgemak, waarin je veel contact hebt met mensen. Je vertaalt hierbij de gebruiksbehoefte door naar oplossingen die in het team kunnen worden gerealiseerd. We werken in Ops teams, wat betekent dat het team verantwoordelijk is voor het beheer van de oplossing. Als organisatie werken wij vanuit een Agile mindset en volgens de Scrum principes.

Eisen
• Minimaal HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in een IT- gerelateerde richting (Informatica, Technische Bedrijfskunde).
• Goede algemene ICT kennis, bij voorkeur ervaring met Windows besturingssystemen, GIS-tools en -technieken.
• Je hebt bij voorkeur ervaring met Autocad en je kent je weg in de wondere wereld van het incidenten- en changeproces (ITIL).
• Je wilt je ontwikkelen tot een kei in het analyseren van problemen, om die te vertalen naar functionele en technische oplossingen.
• Communicatie met leveranciers, eindgebruikers en collega's gaat jou natuurlijk af.
• Je hebt een sterke drang om te verbeteren; je bent leergierig en past graag (nieuwe) technieken toe om stap-voor-stap samen te groeien.
• Je neemt graag zelf initiatief en weet daarbij hoe je jouw kwaliteiten kunt inzetten.
• Je hebt minimaal 1 jaar werkervaring in een soortgelijke functie. Kennis en ervaring met het Agile werken en SAFe in het bijzonder een pre.

Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.

- Standaard aanpassing toegepast.