Aanvraagnummer: 6525
Organisatie: Gemeente Midden-Delfland
Locatie: Schipluiden
Uren per week: 24 tot 32 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 5 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: februari 2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 20-01-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Organisatie
Midden-Delfland is een informele, laagdrempelige organisatie, met korte communicatielijnen. We kennen flexibele werktijden, zodat je werk en privé goed op elkaar af kunt stemmen.
Als assistent projectleider ben je binnen de afdeling Landschap, Wonen en Economie werkzaam in het team Locatieontwikkeling.
Opdracht
Als assistent projectleider ondersteun je het team Locatieontwikkeling bij uiteenlopende projecten. Het grootste deel van je werk richt zich op woningbouw, maar ook projecten zoals tijdelijke huisvesting, bedrijfslocaties en voorzieningen zoals scholen of buurthuizen komen aan bod. Je start met ondersteunende en administratieve taken, zoals het plannen van afspraken, het bijhouden van projectdossiers en het zorgen dat iedereen op de hoogte is van de voortgang. En je denkt mee over strategieën en oplossingen. Afhankelijk van je kennis en achtergrond kun je eventueel ook zelfstandig deelprojecten oppakken als junior projectleider.
Wat je gaat doen
- Plannen en organiseren van afspraken en vergaderingen.
- Assisteren bij de planning, uitvoering en opvolging van projecten.
- Het maken en bijhouden van projectdocumenten en rapportages.
- Contact onderhouden met collega’s, bewoners, ontwikkelaars en andere betrokkenen.
- Afhankelijk van jouw ambitie en ervaring krijg je de kans om deelprojecten zelfstandig te leiden.
Vereisten
1. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in projectondersteuning of locatieontwikkeling, of in een rol van assistent/ junior projectleider;
3. Beschikbaar per 3 februari 2025 voor minimaal 18 uur per week;
Gunningscriteria
4. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding op het gebied van gebiedsontwikkeling ( 25 punten);
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in projectondersteuning of locatieontwikkeling, of in een rol van assistent/ junior projectleider (35 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met participatietrajecten voor ruimtelijke projecten (25 punten);
7. Beschikbaar per 3 februari 2025 voor tenminste 24 uur per week (15 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Goed kunnen organiseren en plannen;
- Communicatief vaardig;
- Samenwerkingsgericht;
- Proactief;
- Flexibele en oplossingsgerichte houding.
Schaal
Deze opdracht is ingedeeld in Schaal 9 (nieuwe structuur).
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands.
Werkdagen
In nader overleg.
Planning
De gesprekken bij de gemeente worden gepland op donderdag 23 januari 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd worden, ontvangen uiterlijk op woensdag 22 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot en met maandag 20 januari 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.