Aanvraagnummer: 5103
Organisatie: Gemeente De Fryske Marren
Locatie: gemeente De Fryske Marren
Uren per week: 24
Tarief: €65 - €75 per uur
Regio: Friesland
Startdatum: 01-01-2025
Optie tot verlenging: Ja, voor maximaal 2 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 29-11-2024 23:59
Deel deze opdracht
Opdracht omschrijving
Gemeente De Fryske Marren zoekt een backoffice medewerker jeugdhulp, die ervaring heeft in het verstrekken en beëindigen van jeugdzorg voorzieningen, het maken van besluiten/ beschikkingen en het afhandelen van vragen van zorgaanbieders. Je werkt hierin samen met twee collega’s.
Door de specifieke aard van deze opdracht en de voorwaarden vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) bestaat het risico op een fictieve dienstbetrekking. Om deze reden komen zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers) en BV’s met uitsluitend een directeur-grootaandeelhouder niet in aanmerking om (rechtstreeks) op deze opdracht in te schrijven. Inschrijving door een zelfstandige zonder personeel of een BV met alleen een directeur-grootaandeelhouder zal leiden tot uitsluiting van de opdracht.
Verantwoordelijkheden
- Het beheren van het berichtenverkeer. Hierbij gaat het voornamelijk om het verwerken van 307 berichten en het inlezen en verwerken van 315 berichten aan de hand van onze administratie protocollen. Daarnaast het controleren en verwerken van PGB’s in het systeem (tot aan de SVB) en het verwerken van Intake Plus (beschikkingen vanuit het wijkteam).
- Je werkt a.d.h.v. protocollen vanuit onze gemeente, maar ook vanuit Sociaal Domein Fryslân (SDF).
- Je beantwoordt vragen vanuit wijkteam en zorgaanbieders.
- Je verzorgt de administratieve verwerking van verhuizingen (signaleren, registeren, afhandelen).
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 januari 2025 tot en met 30 juni 2025 voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met maximaal 2 x 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de start- en einddatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde start- en einddatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Kwaliteit (eisen)
U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.
Aantoonbare algemene kennis van de Jeugdwet.
Aantoonbare ervaring met Suite Sociaal Domein.
Afgeronde mbo-opleiding.
Aantoonbare werkervaring met de genoemde verantwoordelijkheden/taken op het gebied van jeugdhulp.
Prijs (eisen)
Minimaal: € 65,00
Maximaal: € 75,00
Gunningscriteria
Gewicht van prijs : 25 %
Gewicht van kwaliteit : 75 %
Op basis van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
De EMVI komt als volgt tot stand:
prijs score = 100 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) * ( 100 / ( hoogste prijs - laagste prijs ) ) )
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
Gunningscriteria (wensen)
50 %Minimaal 2 jaar werkervaring als backoffice medewerker jeugdhulp.
25 %Minimaal 2 jaar ervaring met Suite Sociaal Domein.
25 %Aantoonbare algemene kennis van de Jeugdwet.
Het interview
Als Inschrijver in de top 3 is geëindigd, ontvangt inschrijver een uitnodiging voor het interview. Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte. Als de verificatie positief is wordt de kandidaat beoordeeld op basis van criteria. De criteria zijn hieronder te raadplegen ter voorbereiding op het interview. Bij de terugkoppeling op de offertes (gunningsbeslissing) worden de resultaten bekendgemaakt in deze applicatie.