BAG Medewerker

Logo van gemeente zoetermeer met een gestileerd blauw boompictogram boven de tekst "gemeente zoetermeer" in grijs.

Aanvraagnummer: 3480
Organisatie: Gemeente Zoetermeer
Locatie: Zoetermeer
Uren per week: 36 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: 1 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 02-09-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.
Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen. Dat is de misse waar wij voor gaan!

Afdeling
Team Belastingen zorgt voor de aanslagoplegging van de gemeentelijke belastingen en heffingen. Het handelt alle vragen, verzoeken en bezwaren af en verleent kwijtschelding.

Opdracht
Wij zoeken tijdelijk een BAG beheerder voor de afdeling BAG.
Als BAG beheerder draag je zorg voor dagelijkse werkzaamheden t.b.v. de BAG. Je verwerkt vergunningen, terugmeldingen vanuit het kadaster en mutaties binnen de gestelde termijnen. Ook is de afdeling BAG bij de gemeente Zoetermeer verantwoordelijk is voor een juiste WOZ-objectafbakening. Je onderzoekt n.a.v. bijvoorbeeld bezwaarschriften en verkoopadvertenties of de onderdelen van een WOZ-object juist geregistreerd staan.
Daarnaast verwerk je de kadastrale filiaties en mutaties.

Vereisten / Kock-outcriteria
1. De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever. (Dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende instantie.)
2. Aantoonbare werkervaring met BAG-werkzaamheden zoals het doorvoeren van mutaties, lezen van bouwtekeningen en berekenen van gebruiksoppervlaktes, benoem dit duidelijk in het cv;
3. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding;

Gunningscriteria
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met BAG-werkzaamheden zoals het doorvoeren van mutaties, lezen van bouwtekeningen en berekenen van gebruiksoppervlaktes, benoem dit duidelijk in het cv (30 punten);
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het werken met Gouw Belastingen, Ortax, Streetsmart, Kadaster, WOZ-datacenter, Way2GO, Powerbrowser (25 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met WOZ-objectafbakening (20 punten);
7. Een afgeronde opleiding BAG/WOZ (25 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
- Oplossingsgericht;
- Accuraat;
- Stressbestendig; 
- Pro- actieve houding.

Schaal
Deze opdracht is ingedeeld in Schaal 08 (nieuwe structuur).

Benodigd aantal professionals
1. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 10 september 2024 van 09:00 uur tot 16:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 5 september 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

  • Een Verklaring omtrent het Gedrag (VOG) is een vereiste.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot woensdag 2 september 2024, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.