BAG – medewerker

Logo van Gemeente Zwartewaterland met een gestileerde vlag boven de namen van de steden Genemuiden, Hasselt en Zwartsluis.

Aanvraagnummer: 3760
Organisatie: Gemeente Zwartewaterland
Locatie: Zwartewaterland
Uren per week: 16 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Overijssel
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 13-09-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
Beleef de Gemeente Zwartewaterland
De gemeente Zwartewaterland bestaat uit 3 kernen en een mooi buitengebied. Genemuiden staat bekend om zijn grootschalige tapijtindustrie van internationale allure. Hanzestad Hasselt kent een rijke en eeuwenoude historie. Zwartsluis heeft veel watersport en scheepsbouw en fungeert als toegangspoort naar Nationaal Park Weerribben-Wieden. Zwartewaterland is dus een bedrijvige én een groene gemeente, prachtig gelegen aan het Zwartewater. Belangrijk daarbij is het behoud van evenwicht tussen economie en ecologie. Kenmerkend is verder het respect van de mensen naar elkaar en de betrokkenheid van de gemeenschappen bij onze samenleving.

Bij de gemeente Zwartewaterland werken we met ongeveer 200 mensen. Het is overzichtelijk, persoonlijk en collegiaal. Samen creëren we de beste ondersteuning voor onze inwoners, door breed te denken op een kleinschalige manier en altijd met een passende oplossing. Daarvoor maken wij ons hard. Onze kernwaarden zijn: participatief, integer, integraal en kwaliteitsgericht.

Onze organisatie kent weinig hiërarchie en veel korte lijnen. Als medewerker van Zwartewaterland draag je grote verantwoordelijkheden. Je wordt uitgedaagd om buiten vakspecialistische kaders te denken. Daarbij hanteren we vanzelfsprekend moderne arbeidsvoorwaarden.

Vanuit ons kantoor in Hasselt, aan de rand van de binnenstad, ben je binnen 10 minuten op de A28. Prima bereikbaar vanaf bijvoorbeeld Zwolle, Meppel en Kampen.

Opdracht
Je bent verantwoordelijk voor het op orde houden van de BAG-registratie zodat de gemeente blijft voldoen aan de gestelde wettelijke eisen van deze basisregistratie.

  • Je verwerkt BAG-gerelateerde mutaties vanuit verschillende bronnen en vakafdelingen, ontvangt terugmeldingen en onderzoekt deze.
  • Je speelt een belangrijke rol in de beoordeling van Wabo-aanvragen in het kader van de BAG en de BAG+ objectenregistratie.
  • Je bewaakt, in datastromen en werkprocessen, de samenhang van en het wettelijk verplicht gestelde gebruik van de basisregistraties in het algemeen en in het bijzonder de Basisregistratie Adressen en Gebouwen.
  • Je houdt rekening met wijzigende wet- en regelgeving en neemt dit mee in jouw adviezen. Daarbij werk je in verschillende applicaties waaronder I-objecten van Pink Roccade, Powerbrowser 2020 van Genetics, en Join van Decos.

Vereisten / Kock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als BAG medewerker / medewerker gegevensbeheer bij een gemeente;
3. Aantoonbaar afgeronde cursus op het gebied van BAG;

Gunningscriteria
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als BAG medewerker / medewerker gegevensbeheer bij een gemeente; (30 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met BAG processen op het gebied van omgevingsvergunningen en bouwtoezicht (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met WOZ objectenregistratie en BGT (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met de applicatie iObjecten van PinkRoccade (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.

Competenties
Structureel, Nauwkeurig, Analytisch

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8 Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg
Is hybride werken mogelijk: in overleg

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 17 september 2024 van 09:00 – 10:30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 13 september 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

  • De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.
  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. (eisen apparatuur) De laptop draait op Windows 10 of Windows 11 en heeft een USB-C aansluiting heeft die de Thunderbolt 4 standaard ondersteunt. De telefoon wordt door de fabrikant nog wordt ondersteund met updates en is voorzien van de laatste updates.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot vrijdag 13 september 2024 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.