Fraud Blocker Beheerder Accommodaties & Facilitaire dienstverlening | ZZP

Beheerder Accommodaties & Facilitaire dienstverlening

Logo van gemeente krimpen aan den ijssel met een grote blauwe letter "k" naast de blauwe tekst.

Aanvraagnummer: 6712
Organisatie: Gemeente Krimpen aan den Ijssel
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Uren per week: 32 uur
Tarief: €72,50 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 3 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 03-02-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.

Organisatie
Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruitdenkt en doet. Met zo'n 180 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in 25 thuisteams die gevormd zijn rondom inhoudelijke thema’s.

Opdracht
Krimpen aan den IJssel heeft momenteel een tweetal locaties voor de opvang van vluchtelingen uit Oekraïne. Daarnaast worden er nog diverse vluchtelingen uit Oekraïne bij gastgezinnen opgevangen. In tegenstelling tot de reguliere vluchtelingenopvang wordt deze opvang niet gecoördineerd door het COA.

Dit zorgt er voor dat we alle werkzaamheden die deze opvang met zich meebrengt zelf moeten organiseren. Dat doen we door o.a. de inzet van een locatiebeheerder. De locatiebeheerder is in de opvang aanwezig en draagt zorg voor het welzijn van de bewoners, de locatie en de veiligheid. De locatiebeheerder een van de aanspreekpunten voor de bewoners. 

Voornaamste taken en verantwoordelijkheden

  • Is verantwoordelijk voor de beide opvanglocaties en houdt overzicht op wat gebeurt op de locaties. Ziet toe op de goede gang van zaken
  • Houdt de registratie van mensen die in de opvang verblijven bij in Atlas en Excel.
  • Doet aan verwachtingsmanagement (zorgt voor alles wat in redelijkheid nodig is op de locatie) en onthoudt zich van doen van toezeggingen
  • Maakt zoveel mogelijk gebruik van bestaande structuren en reguliere contacten.
  • Organiseert ieder kwartaal een bewonersbijeenkomst
  • Voert intakegesprekken met gezinnen en bent verantwoordelijk voor de inhuizingen, interne verhuizingen en overige verplaatsingen
  • Schakelt met de IJSSELgemeenten over zaken zoals leefgeld en eigen bijdragen
  • Beheerst de risico’s vanuit de RI&E rapportages en onderneemt actie waar nodig
  • Zorgt er voor dat reguliere en bijzondere processen goed gefaciliteerd worden. Denk aan zaken zoals: ontruimingsoefening, inschrijving BRP, vuilnis, sleutelplan en fietsbeheer.
  • Denkt mee met de ontwikkelingen die het aankomende jaar op de agenda staan
  • Ondersteunt de projectleider op het gebied van onderhoud, kwaliteit en beveiliging

Wie wij zoeken
Je bent maatschappelijk betrokken je voelt je verantwoordelijk om samen met je collega’s te zorgen dat deze opvang goed verloopt. Je bent ervaren in het werken met vluchtelingen.

Vereisten
1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.  
2. De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf.
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen de opvang Oekraïense ontheemden;
4. Beschikbaar per 17 februari 2024; 
5. Aantoonbare kennis van de Sociale Kaart in Krimpen aan den IJssel (benoem dit duidelijk in het cv);
6. Aantoonbaar in het bezit van een BHV-diploma en een afgeronde agressietraining.

Gunningscriteria
7. Een afgeronde opleiding HBO bachelor opleiding Facilitair of Businessmanagement (30 punten);
9. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar in de Oekraïne opvang als locatieverantwoordelijke met coördinerende taken (30 punten);
10. Een maximum uurtarief van €72,50- exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender (15 punten);
11. Aantoonbaar woonachtig in Krimpen aan den IJssel of binnen een straal van maximaal 50 kilometer (benoem dit duidelijk in het cv.) (15 punten);
12. Bereid en in staat om per direct in de avonden te werken (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u/ de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Flexibel;
  • Teamspeler;
  • Proactief;
  • Stressbestendig;
  • Praktisch;
  • Doelgericht.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 5 februari tussen 09.00 uur en 12.00 uur via Teams. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 4 februari, in de middag bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 3 februari 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

6712 - Beheerder Accommodaties & Facilitaire dienstverlening