Fraud Blocker Beheerder Groen | Gemeente Alphen aan den Rijn | ZZP

Beheerder Groen

Logo van alphen aan den rijn, met de naam in blauwe tekst met een gestileerde blauwe boog over de laatste drie woorden.

Aanvraagnummer: 7397
Organisatie: Gemeente Alphen aan den Rijn
Locatie: Alphen aan den Rijn
Uren per week: 32 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 28-02-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Organisatie
Proberen, experimenteren en in de praktijk ontwikkelen. Wij zijn Gemeente Alphen aan den Rijn. Bij ons is het leuk werken. We leveren toonaangevende dienstverlening en zijn een wendbare organisatie. Dat wil zeggen dat we meebewegen met de ontwikkelingen in de maatschappij en continu vernieuwen. We leren door te doen. Met elkaar werken we samen voor het beste resultaat voor onze inwoners.

Onze organisatie bestaat uit meerdere onderdelen die allen een unieke bijdrage leveren aan onze opgaven en gemeentelijke dienstverlening. Je zit binnen onze organisatie altijd in een thuisteam met vakcollegaā€™s en een teamleider. Een groot aantal collegaā€™s werkt aan maatschappelijke opgaven in uiteenlopende vakgebieden. Je krijgt bij ons de kans om op basis van je talent ingezet te worden voor die opgaven en deel uit te maken van diverse samengestelde teams.

Opdracht
Voor het team Beheer Openbare Ruimte zoeken wij een Groenbeheerder die verantwoordelijk is voor het beheer van de groene buitenruimte en een impuls gaat geven aan het groenbeheer binnen de uitgangspunten van het vastgestelde groenbeleid.

Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de groene buitenruimte, het overdragen van de werkzaamheden aan de interne uitvoerende dienst en derden en het  bewaken van de afgesproken kwaliteitseisen van het openbaar groen.  Het gaat om 132,5 kmĀ², waarvan 6 kmĀ² water en  8 kernen, midden in het Groene Hart.

Een gemeente met zowel stedelijke opgaven als vraagstukken die juist heel dorps van aard zijn. De Openbare Ruimte is zeer divers van aard en daardoor is het beheren en beheersen hiervan een uitdagende taak. Alphen aan den Rijn is trots op dat Groenblauwe karakter en voert actief beleid op het behouden en verbeteren hiervan. Alphen aan den Rijn is zich bewust van het veranderende klimaat en de gevolgen hiervan voor de Openbare Ruimte. Je werkgebied biedt veel afwisseling, diversiteit Ć©n ruimte voor je eigen inbreng. Binnen het team Beheer Openbare Ruimte ga je aan de slag als groenbeheerder met het op orde brengen van de (beeld)bestekken en de arealen waarbij je de rol hebt van producent en opdrachtgever naar andere teams en externe partners. Je werkt daarbij integraal samen met andere beheerders in de openbare ruimte. Een opsomming van je werkzaamheden is: het voorbereiden van groen- en cultuurbestekken, toetsing van - en advisering bij ontwerpen, het beheren van mutaties en revisies, overleggen met opdrachtnemers, het voorbereiden van (integrale) opdrachten, directievoering vanuit de opdrachtgeversrol,
Bijdragen leveren aan de door de gemeente gestelde opgaven. Onze groene gemeente investeert in duurzaamheid via Green Deals en  goede voorzieningen in wijken en kernen.

Vereisten
1. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als asset beheerder groen;
2. Aantoonbare werkervaring met contractbeheer en inkoop binnen een gemeentelijke organisatie.

Gunningscriteria
3. Minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als assetbeheerder op het gebied van groen (30 punten);
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van opdrachten binnen een eigen uitvoeringsdienst (20 punten);
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met inkoop-, aanbestedings- en contractmanagement (20 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met directievoering (10 punten);
7. Aantoonbare werkervering met van beheersysteem ArcGis(20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Aansturen;
  • Kunnen aanspreken;
  • Samenwerken;
  • Communiceren;
  • Zelfredzaam.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 paginaā€™s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg met de kandidaat.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden in overleg gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo spoedig als mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 28 februari 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

7397 - Beheerder Groen