Beheerder / Toezichthouder Groen

Logo van Hilversum Mediastad, met een blauw schild met een geel propellerachtig symbool en de tekst "Hilversum Mediastad" in blauw en geel.

Aanvraagnummer: 3544
Organisatie: Gemeente Hilversum
Locatie: Hilversum
Uren per week: 32-36 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 16-09-2024
Optie tot verlenging: 3 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 03-09-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


We werken voor Hilversum, de mediastad van Nederland

Een groene tuinstad, met rijke historie, waar meer dan 93.000 unieke inwoners hun leven op eigen wijze vormgeven. Voor hen zijn we de meest nabije overheid; bereikbaar en toegankelijk. Open en nieuwsgierig, geven altijd antwoord en doen wat nodig is.
We zijn toegankelijk en betrouwbaar, transparant en realistisch in de afspraken die we maken. In onze werkwijzen zoeken we de balans tussen maatwerk en eenvoud. Maken slim gebruik van technologie, data en stellen dit zoveel mogelijk beschikbaar.
Bovenal doen we het samen, sluiten aan op wat er in de stad en in de regio gebeurt en zoeken de dialoog en de samenwerking. Met ons vakmanschap zijn we een betrouwbare partner.

Onze kernwaarden zijn dan ook Vertrouwen, Eenvoud, Betrokkenheid, Professioneel, Inclusief en Duurzaam.

We willen blijven leren en innoveren met het vizier op de stad.
Elke dag willen we dit waarmaken.
En als dat een keer niet lukt, spreek ons er dan op aan.

Als je bij ons werkt, kun je zijn wie je bent, ongeacht je achtergrond, hoe je eruitziet en van wie je houdt.

Opdracht
Je bent in de basis verantwoordelijk voor het toezicht op de beheerkwaliteit van de uitbestede werkzaamheden van één van de 4 wijken in Hilversum, waarbij het accent ligt op groenbeheer, groenaanleg en straatreiniging. Vanuit deze rol zet jij je in voor een schoon, heel en leefbaar Hilversum.

De uitvoering krijgt zijn beslag in nauwe samenwerking met de aannemer en de contractmanager binnen de vakgroep. Ook ben je voor burgers binnen jouw wijk een aanspreekpunt en ondersteun je in participatietrajecten. Heeft een burger een vraag over het onderhoud? Dan ben jij degene die zorgt dat er een helder antwoord komt. Merk je een probleem in het gebruik en onderhoud? Dan pak je dat proactief op in afstemming met de collega’s die je daarvoor nodig hebt.

Concreet breng je in beeld wat er aan (Groen)onderhoud nodig is, stem je kansen tot een integrale aanpak met collega’s af en houd je toezicht op de uitvoering van het contract en RAW bestek.

Vereisten / Kock-outcriteria
1. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
2. Aantoonbare kennis en/of werkervaring in de afgelopen 8 jaar van/met RAW (beeld)bestekken én UAV (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv);
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar met een groen beheersysteem (maak duidelijk in het cv welk groen beheersysteem);
4. Aantoonbaar in het bezit van een VOL-VCA certificaat;
5. Aantoonbaar in het bezit van rijbewijs (B);

Gunningscriteria
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar met het zelfstandig houden van toezicht op het dagelijks verzorgend onderhoud op cultuurtechnisch vlak binnen een gemeente (50 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar met Geovisia (20 punten);
8. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met de RAW (beeld)bestekken systematiek en UAV als toezichthouder Groen (30 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Affiniteit met de buitenruimte
  • Oplossingsgericht en proactief;
  • Communiceer gemakkelijk en duidelijk in woord en geschrift;
  • Kan goed samenwerken met interne en externe partijen

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
De beoordeling van de CV’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie tien (10) CV’s die aan de organisatie worden voorgelegd
De CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde gunningscriteria.

De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de kandidaten die geselecteerd zijn in onderlinge vergelijking op de volgende criteria. 

  1. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
  2. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste drie kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 5 september 2024 tussen 12:00 uur en 15:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 4 september 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

  • De gemeente verzoekt altijd om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). De kosten hiervan zullen ten alle tijden reeds verdisconteerd zijn in het aangeboden uurtarief.
  • We vergoeden geen reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Hilversum komt werken. In de marktuitvraag wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer is. Eventuele reiskosten die gemaakt worden in opdracht van de gemeente Hilversum voor werk-gerelateerde afspraken kunnen gedeclareerd worden met het formulier ‘DECLARATIE KOSTEN PERSONEEL EN DERDEN’.
  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot dinsdag 3 september 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.