Fraud Blocker Beleidsadviseur Armoedebeleid - Freelance Opdrachten

Beleidsadviseur Armoedebeleid

Logo van gemeente IJsselstein met een rood en oranje abstract pixelontwerp naast de naam in donkerblauw lettertype.

Aanvraagnummer: 1902
Organisatie: Gemeente IJsselstein
Locatie: IJsselstein
Uren per week: 32 per week
Tarief: €110 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: 01-07-2024
Optie tot verlenging: 1 maal 4 maand(en)
Sluitingsdatum: 12-06-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie onderdeel

De gemeente IJsselstein is een stad in het zuidwesten van de provincie Utrecht. De stad telt ruim 33.000 inwoners en heeft een gezellig historisch hart waar de inwoners trots op zijn. De ambtelijke organisatie van de gemeente (GIJS) bestaat uit ruim 250 medewerkers verdeeld over 7 teams. GIJS werkt aan een bloeiend en toekomstbestendig IJsselstein, waar iedereen prettig kan wonen, werken en samenleven. GIJS staat voor betrouwbare dienstverlening, een benaderbare organisatie en heldere communicatie. De ambtenaren werken vanuit drie kernwaarden: vakmanschap, pragmatisch en samenspel. Samen met en voor ‘ons stadje’.


Opdracht


Uitwerken van de nota armoedebeleid en de acties die daaruit voortvloeien verwerken, bijhouden van de lopende zaken mbt armoede en werk en inkomen, uitwerken participatiewet, onderzoeken van de 1-loket-gedachte.


Vereisten / knock-outcriteria

1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
2 . ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Beleidsadviseur Armoede/minimabeleid bij een gemeentelijke instelling;


Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)

4. Een afgeronde opleiding op minimaal wo-bachelor niveau; (10 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met het adviseren en informeren van wethouders, college en raad; (15 punten)
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen het Sociaal Domein van een gemeente; (30 punten)
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met participatie (licht dit duidelijk toe in CV); (20 punten)
8. Een afgeronde training of cursus op het gebied van Beleid; (15 punten)
9. Uurtarief maximaal €110,- exclusief BTW / inclusief fee Flextender en reiskosten woon-werk. (10 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre je / de aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.


Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever worden in overleg met de kandidaten gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen hiervan bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.