Aanvraagnummer: 7683
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Olst-Wijhe
Locatie: Olst
Uren per week: 20 - 24 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 4 maanden
Regio: Overijssel
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 1 x 4 maanden
Sluitingsdatum: 21-03-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op! āUitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Olst-Wijhe mag gƩƩn arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de gemeente Olst-Wijhe. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is'.
Organisatie
Olst-Wijhe is een prachtige gemeente aan de IJssel tussen de Hanzesteden Zwolle en Deventer. Onze gemeente telt ruim 18.000 inwoners en bestaat uit 12 kernen en buurtschappen. Olst-Wijhe ligt in Salland: een uniek (natuur)gebied tussen de rivier de IJssel en het Nationaal Park de Sallandse Heuvelrug.
Olst-Wijhe kent een actieve samenleving. Inwoners denken graag met ons mee Ʃn bedenken zelf allerlei ideeƫn om Olst-Wijhe nog een stukje mooier te maken. Daar geven zij zelf of samen met ons handen en voeten aan. Er is een bloeiend verenigingsleven en met elkaar zetten we onze schouders onder elke uitdaging. Wil jij hier je steentje aan bijdragen?
Opdracht
Het team Ruimte en Samenleving richt zich op beleidsontwikkeling en -uitvoering. We zijn verantwoordelijk voor o.a. de beleidsterreinen wonen en landelijk gebied, ruimtelijke ordening, duurzaamheid, klimaatadaptatie, sport, zorg en gezondheid, welzijn, onderwijs, jeugd, cultuur, recreatie en toerisme, kernenbeleid, economie, openbare orde en veiligheid.
We zoeken een interim beleidsadviseur klimaatadaptatie voor 20-24 uur per week ter vervanging wegens ziekte. De beleidsadviseur werkt nauw samen met de beleidsuitvoerend medewerker klimaatadaptatie, de beleidsmedewerker duurzaamheid en met projectleiders van ruimtelijke projecten.
In deze rol ga je onder andere aan de slag met:
- Het ontwikkelen van beleid op het gebied van klimaatadaptatie, waaronder een omgevingsprogramma en hitteplan.
- Het uitvoeren van DPRA-stresstesten.
- Het vertegenwoordigen van de gemeente in regionale samenwerkingsverbanden.
- Adviseren van collega's en bestuur over klimaatadaptatie en duurzaamheid.
Vereisten
1. Bij uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld, Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop en mobiel;
2. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als beleidsadviseur op het gebied van klimaatadaptatie, duurzaamheid en ruimtelijke ordening binnen een overheidsinstelling
Gunningscriteria
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als beleidsadviseur op het gebied van klimaatadaptatie, duurzaamheid en ruimtelijke ordening binnen een overheidsinstelling (30 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met het opstellen van beleidsdocumenten op het gebied van klimaatadaptatie, duurzaamheid en ruimtelijke ordening, zoals omgevingsprogrammaās of hitteplannen (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv met een voorbeeld) (25 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met regionale samenwerkingsverbanden en de uitvoering van klimaatadaptatiestrategieƫn (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv met een voorbeeld (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring van samenwerkingsprojecten of beleidsinitiatieven (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv met 2 voorbeelden en per opdracht 2 referenties) (25 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Samenwerken (integrale aanpak);
- Communicatieve vaardigheden;
- Analytisch vermogen, zoals het maken van data-analyses;
- Resultaatgericht.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 paginaās, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: N.t.b.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 27 maart 2025 tussen 14.00 uur en 16.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 26 maart 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 21 maart 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.