Fraud Blocker Beleidsmedewerker OOV | Gemeente Veenendaal | ZZP Opdrachten

Beleidsmedewerker OOV

Logo van de gemeente veenendaal met een gestileerde blauwe 'v' naast het woord "gemeente veenendaal" in grijs.

Aanvraagnummer: 6398
Organisatie: Gemeente Veenendaal
Locatie: Veenendaal
Uren per week: 24 uur
Tarief: €0 - €90 per uur
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 1 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 15-01-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt

Organisatie
De gemeente Veenendaal is een middelgrote gemeente met een centrale ligging, een goede bereikbaarheid en dynamischer dan ooit.

Je komt te werken in een organisatie die veel ambities heeft waarin jij uitgedaagd wordt je talenten volop te benutten en verder te ontwikkelen. Samenwerken is één van onze kernwaarden en de lijnen zijn kort.

De organisatie kent een open en informele sfeer. Je krijgt veel ruimte om je werk als professional te kunnen uitvoeren omdat we weten dat jij in staat bent om de juiste inschattingen te maken. Dat geldt ook voor de verhouding tussen werk en privé, je krijgt veel ruimte ervoor te zorgen dat dit goed in balans is en je daar kunt zijn waar je nodig bent. Onze goede arbeidsvoorwaarden en hybride manier van werken maken dat goed mogelijk.

Opdracht
Algemene werkzaamheden als beleidsmedewerker openbare orde en veiligheid.

Je levert binnen het team een bijdrage aan de verschillende thema’s en prioriteiten uit ons veiligheidsbeleid. Dat zijn in ieder geval ondermijning, jeugd & veiligheid, digitale veiligheid, maatschappelijke onrust. Je bent breed georiënteerd en bent aan zet daar waar een aanpak op één van de onderwerpen vertaalt moet worden naar beleid, of geborgd moet worden in werkprocessen of -afspraken. Je gaat ook aan de slag wanneer een nieuw, opkomend veiligheidsvraagstuk of een voorgenomen interventie nog vraagt om analyse, onderzoek en praktische verkenning. Je bent met een beleidsmatige en analytische blik een verbindende schakel tussen de pragmatische en slagvaardige aanpak vanuit inhoudelijke thema’s en dat wat nodig is om het te bestendigden en structureel te borgen op de (middel)lange termijn. 

Je bent naast het werk binnen het OOV-domein in de breedte ook inhoudelijk trekker van één van de prioriteiten uit het veiligheidsbeleid, namelijk ondermijning. Specifiek voor het werk op ondermijning geldt dat je de verbinding bent tussen wat op regio- en districtsniveau, bijvoorbeeld samen met het RIEC, qua beleid en aanpakken wordt aangereikt en ontwikkeld, en de lokale aanpak.

Daarnaast draag je bij aan het realiseren van de basisteam-brede beleidsdoelstellingen op het gebied van ondermijning, uit het IVP. Je werkt nadrukkelijk samen met de collega’s die regie voeren op het oppakken van concrete signalen en de (ondermijnings)casuïstiek.

Vereisten
1. Minimaal afgeronde hbo bachelor opleiding;
2. Maximaal uurtarief van €90,- inclusief reiskosten woon- werkverkeer, exclusief BTW;
3. Beschikbaar per 20 januari 2025, voor minimaal 24 uur per week;

Gunningscriteria
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur of beleidsmedewerker openbare orde en veiligheid (of vergelijkbaar) binnen gemeenten in de afgelopen 10 jaar (75 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met het schrijven van beleid, college- en raadsvoorstellen in de afgelopen 3 jaar (geef dit duidelijk aan in het CV) (25 punten);

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.

Competenties
- stressbestendig
- communicatief zeer vaardig
- zelfstandig

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Werkdagen en -tijden gaan in overleg en in afstemming met zijn/haar naaste collega.

Planning
De gesprekken bij de gemeente worden op een later moment gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 15 januari 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

6398 - Beleidsmedewerker OOV