Aanvraagnummer: 4441
Organisatie: Gemeente Arnhem
Locatie: Gemeente Arnhem
Uren per week: 36
Tarief: €65 per uur
Regio: Gelderland
Startdatum: 4-11-2024
Optie tot verlenging: Ja, tot maximaal 3 november 2025
Sluitingsdatum: 28-10-2024 08:00
Deel deze opdracht
Opdracht omschrijving
Als bestuursassistent werk je nauw samen met een wethouder van de gemeente Arnhem. Dit doe je in een enthousiast team van collega’s op de afdeling bestuursondersteuning. In deze rol ben jij van grote waarde voor onze organisatie. Je werkt op het snijvlak van bestuur, burger en organisatie in een boeiende omgeving met een groot afbreukrisico.
Het bestuurssecretariaat is onderdeel van de afdeling bestuursondersteuning en communicatie. Een enthousiaste en betrokken groep van 6 collega's verzorgt hier de dagelijkse ondersteuning van de wethouders.
Aanleiding opdracht> ziektevervanging
De opdracht is daardoor niet beschikbaar voor een zzp‘er.
Verantwoordelijkheden
Als bestuursassistent ondersteun jij één van de wethouders. Waarmee? Met alles! Dat maakt het werk uitdagend en afwisselend. De ondersteuning gaat verder dan de traditionele taken als agendabeheer, post, mailverkeer en telefoon. Je bent steun en toeverlaat van de wethouder en bent de spin in het web voor allerlei (facilitaire) zaken.
Je hebt veel contact met collega’s uit de organisatie en van de griffie. Daarnaast ben je 1e aanspreekpunt voor externe partijen. Je weet wat er speelt, zowel in de organisatie als in de stad zodat je de juiste informatie voorhanden hebt en betrokken bent bij de onderwerpen die spelen.
In deze functie handel je zoveel mogelijk zelfstandig zaken af. Dat betekent dat je een goede inschatting kunt maken van prioriteiten, weet wanneer je vragen in de organisatie uit moet zetten en onder alle omstandigheden het overzicht houdt.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 4 november tot en met 31 januari voor 36 uur per week. Beschikbaar voor een fysiek gesprek op dinsdag 29 oktober. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Overige eisen
Eis 1. U voegt een cv van maximaal 7 pagina's A4 toe. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld evenals een uitgebreide toelichting op de eisen en wensen zoals bij de betreffende eis/wens wordt aangegeven. Indien gewenst kunt u gebruik maken van het template cv van de Gemeente.
Eis 2. Opleiding (minimale opleiding): MBO+/ HBO werk- en denkniveau; Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde werk- en denkniveau beschikt, zal uw bieding terzijde worden gelegd.
Eis 3. Gevraagde werkervaring: Aantoonbare relevante werkervaring als bestuurssecretaris, managementassistent of personal assistant. Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).
Eis 4. Vereiste (gedragscompetenties) en vaardigheden: Jij kan snel schakelen en werkt gestructureerd. Je kunt een breed scala aan werkzaamheden overzien, prioriteiten stellen en gaat voor een goed werkresultaat. Werkdagen verlopen niet vaak zoals je vooraf had gepland, daarmee wordt er een beroep gedaan op jouw flexibiliteit en collegialiteit. Je weet om te gaan met tegengestelde belangen. Deze rol kun je het beste uitvoeren met affiniteit met een politiek-bestuurlijke werkomgeving. Bovenal ben jij discreet en staat integriteit bij jou hoog in het vaandel. Bovenstaande competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek. Wanneer blijkt dat tijdens het verificatiegesprek de kandidaat niet over de gevraagde competenties / vaardigheden beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de offerte.
Eis 5. Beschikbaarheid Je bent beschikbaar om fysiek aanwezig te zijn op het Stadhuis. Het bestuurssecretariaat staat dicht bij de wethouders en er is dus altijd bezetting op het secretariaat nodig.
Eis 6. Hierbij verklaar ik akkoord te gaan met de algemene voorwaarden van gemeente Arnhem. Zie bijlage.
Gunningscriteria
Gewicht van prijs : 20 %
Gewicht van kwaliteit : 80 %
Top
Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
De BKPV komt als volgt tot stand:
prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
Offertes die onder de maat scoren, lager dan 50% zullen wij niet beoordelen en kunnen worden afgewezen op basis van een te lage kwaliteit.
De Gemeente Arnhem behoudt zich het recht voor om offertes terzijde te leggen indien er overmatig veel taal -en/of spelfouten voorkomen.
Gunningscriteria Kwaliteit
20 %Wens 1. Opleiding (minimale opleiding): Een afgeronde opleiding of vakgerichte cursussen gevolgd zoals officemanager of managementassistent. Dit is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen opleidingsachtergrond in ........
30 %Wens 2. Minimale werkervaring: Je hebt werkervaring opgedaan in een politiek/bestuurlijke omgeving. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen
30 %Wens 3. Minimale werkervaring: Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring opgedaan in de afgelopen 5 jaar. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen
20 %Wens 4. Affiniteit: Je ben digitaal vaardig en kunt snel schakelen met systemen zoals teams, office e.d. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen
Gunningscriterium Prijs
Maximaal: € 65,00
Competenties te toetsen in interviewfase
Competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek. Wanneer blijkt dat tijdens het verificatiegesprek de kandidaat niet over de gevraagde competenties / vaardigheden beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de offerte.
Interviewfase
De interviews zullen plaatsvinden op 29 oktober fysiek op locatie. U wordt hierover tijdens de uitnodiging over geïnformeerd.
Uitsluitend de externen die na een schriftelijke beoordeling van de offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 2 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview. Let op de uitnodigingen wordt maandag 28 oktober via dit portaal verstuurd.
Indien na de schriftelijke beoordeling van de offertes blijkt dat er meer dan twee externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 2 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan twee externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 2 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan twee externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 2 innemen, zullen alle betrokken externen worden uitgenodigd voor een interview.