Bestuurssecretaresse

Logo van Gemeente Bunnik met een groene cirkel met drie blauwe golvende lijnen en de tekst "gemeente Bunnik" in grijs.

Aanvraagnummer: 13405
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Bunnik
Locatie: Odijk
Uren per week: 24 per week
Tarief: 100 per uur
Duur van de opdracht: 4 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: 01-09-2025
Optie tot verlenging: 1 x 4 maanden
Sluitingsdatum: 26-06-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Bunnik mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Bunnik. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).” 

Organisatie
Gemeente Bunnik is een veelzijdige en ambitieuze gemeente die zich graag als een krachtige partner opstelt in regionale netwerken. Al onze medewerkers leveren hun bijdrage aan de Bunnikse kwaliteit in een groene, gezonde en slimme regio. Dat doen wij aan de hand van het collegeprogramma ‘Bunnik bouwen voor elkaar’ waarin voor de komende jaren de belangrijkste opgaven voor gemeente Bunnik staan geformuleerd.

Werken bij gemeente Bunnik betekent steengoed zijn in je vak. We worden geïnspireerd en uitgedaagd door de rol van de lokale overheid in het midden van de samenleving. We durven nieuwe wegen te bewandelen, houden van aanpakken en kunnen snel inspelen op relevante geluiden in onze samenleving. In dialoog zoeken we naar oplossingen. Dat doen we met inwoners, ondernemers en de partners in de regio.

Opdracht
Jij beheert de agenda en mailboxen in goede communicatie met de wethouder en de afdelingshoofden fysiek domein (proactief). Jij draagt zorg voor opvolging van hieruit voortvloeiende actiepunten en bewaakt rust en overzicht met daaraan gekoppeld een signaleringsfunctie en urgentiebepaling. Je verzorgt correspondentie (fysiek en digitaal). Je organiseertent diverse vergaderingen en overleggen en indien wenselijk notuleer jij deze. Je bereidt stukken voor diverse overlegvormen voor en bewaakt ook daarvan de hieruit voorvloeiende actiepunten. Verder ondersteun je bij diverse administratieve en inhoudelijke werkzaamheden.

Het secretariaat is de spil in de gemeentelijke organisatie. Het is dan ook van belang dat je de essentie van een integere en discrete manier van werken en communiceren als een vanzelfsprekendheid ziet. Je weet je bestuurlijk en politiek correct en organisatiesensitief te bewegen binnen en buiten de gemeente. Naast het onderhouden van interne contacten kom je als bestuurssecretaresse ook regelmatig in contact met inwoners, ondernemers en andere relaties binnen deze gemeente.

Vereisten
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Een afgeronde secretariële opleiding op minimaal MBO niveau;
3. Een maximum uurtarief van € 100,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk;
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als directie- en/of bestuurssecretaresse (bij een gemeentelijke organisatie is een pre).

Gunningscriteria
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als directie- en/of bestuurssecretaresse (50 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het omgaan met bestuurders en leidinggevenden (benoem hier van minimaal 1 voorbeeld in het cv) (25 punten);
8. Aantoonbare werkervaring van Microsoft Office, Teams en iBabs in de afgelopen 5 jaar (25 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre jij of de door jou aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Je bent een organisatie- en planningstalent;
  • Je werkt zelfstandig;
  • Je bent stressbestendig en kunt presteren onder hoge werkdruk;
  • Je kunt snel schakelen en de juiste prioriteiten stellen;
  • Je kunt moeiteloos schakelen in een bestuurlijke en politieke omgeving en met contacten buiten de organisatie;
  • Je bent servicegericht, flexibel, accuraat en integer;
  • Je bent organisatie- en bestuurlijk sensitief;
  • Je bent sociaal en communicatief vaardig om tactvol, empathisch en daadkrachtig te kunnen communiceren;
  • Je hebt oog voor je collega’s.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is eventueel verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt flexibel vervuld, dat wil zeggen dat in nader overleg met elkaar de werkdagen worden bepaald. Hybride werken is mogelijk.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 1 juli van 9.00 uur tot 13.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 26 juni 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!

Let-op: Deze opdracht betreft een detacheringsopdracht. Deze opdracht kan niet als ZZP'er worden uitgevoerd.