Fraud Blocker Bestuurssecretaresse / -secretaris | Gemeente Woerden | ZZP

Bestuurssecretaresse / -secretaris


Aanvraagnummer: 4025
Organisatie: Gemeente Woerden
Locatie: Woerden
Uren per week: 36 uur
Tarief: €70 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 01-10-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie Werken voor de gemeenten Woerden en Oudewater betekent werken aan ambities in een dynamische organisatie met grote maatschappelijke verantwoordelijkheid. Ruim 500 talentvolle professionals werken voor twee gemeentebesturen die samen 60.000 inwoners vertegenwoordigen. Je bent werkzaam in een politiek bestuurlijke omgeving en centraal in het Groene Hart. De organisatie kent een informele werksfeer en heeft oog voor medewerkers met talent. We stimuleren ontwikkeling en brede inzetbaarheid. We bieden flexibiliteit in werkzaamheden en interessante interne projecten aan. https://www.woerden.nl/werken-voor-woerden-en-oudewater.

Opdracht Je dag is gevuld met acties die voortkomen uit de mail en agenda van de wethouders, waaronder:

  • Complex agendabeheer: niet alleen het inplannen van de afspraak maar ook alle faciliteiten rondom de afspraak organiseren. Het is jouw verantwoording dat de dag van de bestuurder klopt van A tot Z;
  • Zelfstandige behandeling e-mail van het college;
  • Verbanden leggen tussen de e-mail en agenda en daar naar handelen;
  • Op verzoek verstrek je informatie en/of verwijs je door (je bent hierin kritisch en je kunt een goede inschatting maken van de wijze waarop een verzoek moet worden afgehandeld);
  • Het adviseren en praktisch ondersteunen van het college bij het voorbereiden van ontvangsten en andere representatieve aangelegenheden;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor mensen van binnen en buiten de organisatie;
  • Communicatietaken;
  • Vervanging van collega’s van team BDS bij afwezigheid;
  • Jij helpt bij allerlei andere voorkomende secretariële en overige representatieve taken;
  • (Mede)verantwoordelijk voor de uitvoering van de Kabinetszaken.

Vereisten / knock-outcriteria 1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als secretaresse/secretaris 2. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als secretaresse/secretaris bij een provinciale of gemeentelijke overheid; 3. Uurtarief maximaal €70,- exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer;

Competenties

Jij bent zelfstandig, proactief en hebt ervaring in een politiek / bestuurlijke omgeving. Hierdoor ben je snel zelf startend! Door jouw positieve en enthousiaste persoonlijkheid weet je ook goed de verbinding met het team te vinden. Jij hebt organisatorisch inzicht, je weet overzicht te houden en werkt secuur in een digitale omgeving.

Jij bent representatief, kan goed prioriteren en met jouw servicegerichte houding ben jij pas tevreden als de klant dat is!

  • Meerdere jaren ervaring op secretarieel gebied;
  • Recente werkervaring in een politiek/bestuurlijke omgeving;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift;
  • Goede kennis van en zeer vaardig met Outlook, Word en Excel.

Functieschaal Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals 1.

CV-eisen Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Hybride werken Ja minimaal 50% op locatie. Standplaats Stadskantoor Oudewater

Planning De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op locatie in Oudewater donderdag 03-10-2024, 11.00 uur - 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 2 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
  • De gemeente Woerden faciliteert geen ‘mobile devices’ zoals laptop en telefoon.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot dinsdag 1 oktober 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.