Bestuurssecretaresse

Logo van Veldhoven met blauwe tekst en een dessin van drie blauwe ruiten in zigzagpatroon boven de tekst.

Aanvraagnummer: 1940
Organisatie: Gemeente Veldhoven
Locatie: Gemeente Veldhoven
Uren per week: 24 per week
Tarief: €65 per uur
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 01-07-2024
Optie tot verlenging: 6 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 17-06-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdrachtomschrijving

  • Je bent het aanspreekpunt, zowel telefonisch als voor het ontvangen van bezoekers;
  • Je beheert de agenda’s;
  • Je regelt samen met het team de bestuurlijke en personele representatie;
  • Je verricht administratieve werkzaamheden zoals digitale postafhandeling, vergaderstukken, et cetera.

Kandidaatomschrijving

  • Je hebt een mbo diploma en werk- en denkniveau;
  • Je hebt ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je communiceert goed, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je werkt prima zelfstandig én in teamverband
  • Je bent creatief en blijft flexibel, ook in stressvolle situaties;
  • Je bent een echte doorzetter;
  • Je staat open voor verandering;
  • Je durft initiatieven te nemen;
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je bent bestuurs- en politiek sensitief;
  • Je behandelt jouw werkzaamheden vertrouwelijk en integer;
  • Je bent representatief.


Is de aangeboden kandidaat een ZZP-er? Indien de kandidaat een ZZP-er is, dan graag dit melden.
Het contract loopt dan via Haert.



Eisen

Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven
Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing.
G-Rekening
De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden.
VOG
Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 25 %


Opleidingsniveau
Gewenst opleidingsniveau: MBO
  • MBO (10 %)
  • MBO+ (15 %)
Weging: 15 %


Werkervaring
2 a 3 jaar, gemeentelijke ervaring
  • 2 a 3 jaar (5 %)
  • meer dan 3 jaar (10 %)
Weging: 10 %


CV
Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring.
Weging: 25 %


Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.

Weging: 25 %

Interviewplanning

De interviews vinden plaats laatste week juni.