BOA

Aanvraagnummer: 9024
Contractvorm: Detachering
Organisatie: BEL Combinatie
Locatie: Eemnes
Uren per week: 27 uur
Tarief: 55 per uur
Duur van de opdracht: tot 1 september 2025
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 22-04-2025 09:00
LET OP! Deze opdracht is gesloten
Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de BEL Combinatie mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de BEL Combinatie. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Organisatie
De BEL Combinatie is een uniek samenwerkingsverband tussen de gemeenten Blaricum, Eemnes en Laren. In deze constructie zijn de drie gemeenten zelfstandig en maken ze alle drie gebruik van één grote, professionele en flexibele ambtelijke organisatie, de BEL Combinatie. Wij werken vanuit de volgende vier kerncompetenties: Professionaliteit, Openheid, Samenwerken en Publiek Ondernemerschap.
Opdracht
In onze organisatie werk je voor verschillende opdrachtgevers; de drie colleges. Je klanten zijn de burgers en ondernemers van de drie gemeenten. Je kunt je feilloos bewegen binnen deze verschillende speelvelden, Je komt werken in team handhaving van de afdeling Vergunningen, Handhaving en Juridische zaken. Je ziet toe op de naleving van algemene regels, verordeningen, concepten, wet- en regelgeving, etc. Je verricht daartoe preventieve surveillance, die gericht is op het verhogen van de veiligheid en het verbeteren van de kwaliteit van de woon- en leefomgeving in de drie gemeenten. Je hebt een oor- en oogfunctie en jouw aanwezigheid, houding en optreden zorgen ervoor dat de drempel tussen inwoners en de gemeenten wordt verlaagd.
Je takenpakket bestaat o.a. uit:
- Het houden van toezicht op de naleving van de APV en Bijzondere wetten en het ter zake uitvoeren van controles;
- Uitvoeren van controles op het gebied van parkeren;
- Aanspreken van overtreders: je corrigeert gedrag en verbaliseert in geval van overtreding van de regels;
- Toelichting van verbalen op verzoek van derden (o.a. de rechtbank).
Vereisten
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Beschikbaar per 19 mei 2025 voor 36 uur per week;
3. De kandidaat is bereid op feestdagen en avonden te werken;
4. Een maximum uurtarief van € 55,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer;
5. Een aantoonbare afgeronde HTV of Boa opleiding;
6. In het Bezit van een RTGB voor het jaar 2025;
7. Aanwezig in week 33 en week 34 en bereid om in week van 17 tot en met woensdag 20 augustus 2025 in de nacht te werken tijdens de Blaricumse kermis;
Gunningscriteria
8. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar binnen een gemeentelijke organisatie of de politie (30 punten);
9. Minimaal 2 jaar aantonbare werkervaring met de afhandeling van zaken die strafbaar zijn gesteld (benoem dit duidelijk in het cv) (25 punten);
10. Aantoonbare werkervaring met gemeentelijke verordeningen en gemeentelijke wet- en regelgeving (20 punten);
11. Aantoonbare werkervaring met het werken in avond/nacht (benoem dit duidelijk in het cv) (15 punten);
12. De kandidaat is bereid om in wisselende diensten te werken (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Klant- en resultaatgericht;
- Communicatief vaardig zowel mondeling als schriftelijk;
- Professionaliteit: in staat om samen te werken en zelfstandig werkzaamheden uit te voeren;
- Onafhankelijke oordeelsvorming;
- Goede fysieke vaardigheden.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Nee
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ntb
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 24 april 2025 vanaf 09.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 23 april 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot dinsdag 22 april 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.