Aanvraagnummer: 1412
Organisatie: Gemeente Zoetermeer
Locatie: Zoetermeer
Uren per week: 36 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: Nee
Sluitingsdatum: 22-05-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen. Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen. Dat is de misse waar wij voor gaan!
Opdracht
De boa Alcoholwetgeving is werkzaam in een specialistisch werkveld. Medewerker dient controles uit te voeren bij alle horecabedrijven in de gemeente zodat de doelstellingen uit het horeca-uitvoeringsplan worden behaald en bezoeken worden afgelegd. Misstanden worden gerapporteerd in de beschikbare systemen en besproken met juristen voor eventuele bestuurlijke aanpak. Daarnaast is er regelmatig overleg over de voortgang van het proces en de behaalde resultaten. Na inhuurperiode is het bespreekbaar om een contract aangeboden te krijgen bij wederzijdse tevredenheid.
Vereisten / knock-out criteria
1. De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever. (Dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende instantie.) 2. Een geldig BOA getuigschrift Domein 1 en RTGB certificaat;
3. in het bezit van Certificaat-opleiding Alcoholwet (DHW);
4. Het tarief van de kandidaat is inclusief ORT , reiskosten woon-/werk verkeer en Fee Flextender en excl BTW;
Gunningscriteria
5. Een afgeronde opleiding HTV (20 punten); 6. Aantoonbare werkervaring met het opstellen bestuurlijke rapportages en proces-verbaal, benoem waar dit is opgedaan (35 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met controles op het gebied van de Alcoholwet en APV (30 punten);
8. Uiterlijk beschikbaar per 1 juni 2024, voor 36 uur per week (15 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Benodigd aantal professionals:
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op vrijdag 24 mei 2024 van 09:00 uur tot 16:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 23 mei 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Overige informatie
- Een Verklaring omtrent het Gedrag (VOG) is een vereiste.