Aanvraagnummer: 6831
Organisatie: Gemeente Maashorst
Locatie: Uden
Uren per week: 36 per week
Tarief: €50 - €70 per uur
Duur van de opdracht: 1-3-2025 t/m 1-3-2026
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 01-03-2025
Optie tot verlenging: 4 x 3 maanden
Sluitingsdatum: 07-02-2025 17:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Opdrachtomschrijving
Dit ga je doen
Als handhaver in Maashorst is geen dag hetzelfde. Samen met je collega, met wie je een koppel vormt (verschilt per dag), ben je dagelijks op pad in Uden. Je bent het gezicht voor de inwoners in een wijk die aan jou is toegewezen. Met je collega’s en de wijkagent zie je erop toe dat de wijk leefbaar blijft. Je krijgt bijvoorbeeld een melding binnen over mogelijk ongeoorloofde bewoning van een pand. Of je richt je op geluidsoverlast, een afvaldumping of ziet toe op jeugdproblematiek etc. Het zijn dit soort thema’s waarop je handhaaft. Naast dat je controleert of mensen zich aan de wet houden, ga je na of bijvoorbeeld wordt voldaan aan specifieke voorschriften door bijvoorbeeld horecagelegenheden. Je wordt hét aanspreekpunt op een specifiek thema, maar handhaaft thema-breed. Een belangrijke belangrijk thema is de migratieopgaven en de locaties die hiermee verband houden.
Samen met de ketenpartners ga je bij overtredingen en overlast op zoek naar een oplossing. Je reageert op meldingen en handelt dit vlot administratief af via een app op je telefoon. En soms maak je een proces-verbaal op. Je staat voortdurend in contact met je collega(‘s) en bewoners. En met de wijkagent, met wie je handhavingsafspraken maakt en lopende zaken bespreekt. Ook ga je naar bijvoorbeeld wijkvergaderingen, om te horen welke uitdagingen er spelen op het gebied van veiligheid en leefbaarheid.
Dit zijn wij
Even voorstellen. Wij zijn Maashorst. Een jonge gemeente met zes bruisende kernen, omgeven door natuur zoals je die nergens anders tegenkomt. Bij ons vind je het beste van twee werelden: alle voorzieningen in de buurt en toch ruimtelijk en omringd door groen wonen en werken. Dat we een jonge gemeente zijn, betekent dat we nog volop aan het uitvinden zijn wie we zijn en welke weg we gaan bewandelen. Spannend? Ja, soms wel. Maar het biedt ook ontzettend veel kansen. Dit is precies de fase waarin jij mee kan en mag bouwen. Dus wil je écht impact maken? Dan is dit het moment om in te stappen.
Over impact gesproken: Maashorst barst van de ambities! In onze eigen gloednieuwe organisatie én in onze prachtige gemeente, waar het voor natuurliefhebbers en levensgenieters goed toeven is. Om een van onze ambities te noemen: Maashorst als toeristische streek op de kaart zetten. Letterlijk. We willen dat heel Nederland in 2026 weet waar Maashorst ligt. Ja, echt! Deze en andere plannen verwezenlijken we graag met een stel vrijzinnige pioniers, die zin hebben in een oer-Brabants avontuur. Zie jij het al voor je? Dan ontmoeten we je graag.
Kandidaatomschrijving
Passen we bij elkaar?
Werken in Maashorst past bij jou als je het leuk vindt om bij te dragen aan de ontwikkeling van onze nieuwe gemeente en ertegen kunt dat dit soms gepaard gaat met wat turbulentie. Het belangrijkste? Dat je verantwoordelijkheid neemt en energie, humor en gezelligheid toevoegt aan ons team. Om succesvol te zijn in deze functie breng je daarnaast het volgende mee:
- Een relevant mbo-diploma, HTV Opleiding (handhaver veiligheid en toezicht);
- In het bezit van een boa getuigenschrift;
- Ruime ervaring als BOA bij een gemeente;
- Rijbewijs B;
- RTGB;
- Een goede beheersing van de Nederlandse taal. Ook is het fijn als je een woordje Engels spreekt;
- Bereid om s ’avonds, in het weekend of op feestdagen te werken;
- Het vermogen om geduldig en dienstbaar te werk te gaan, waarbij je de communicatieve vaardigheden hebt om gedragsverandering voor elkaar te krijgen en kunt omgaan met (verbale) weerstand.
Eisen
- Motivatie
Gunningscriteria
Motivatiebrief
- Affiniteit met de opdracht binnen gemeente Maashorst
- Affiniteit met de gemeente en noodopvang
Aantal jaar ervaring als boa binnen een gemeente
- 5 jaar ervaring (5 %)
- 7 jaar ervaring (10 %)
- 9 jaar ervaring (15 %)
Aantal jaar ervaring als boa bij een noodopvang
- 3 jaar ervaring (5 %)
- 5 jaar ervaring (10 %)
- 7 jaar ervaring (15 %)
Interview
In het interview toetsen we de competenties welke genoemd zijn in de kandidaatomschrijving . Ook kijken we of we een onderlinge klik hebben.