Aanvraagnummer: 6423
Organisatie: Gemeente Schouwen-Duivenland
Locatie: Zierikzee
Uren per week: 24 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Zeeland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 16-01-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op: Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst te gaan op detacheringsbasis om de opdracht uit te kunnen voeren.
Organisatie
Met zo’n 400 collega’s zetten we ons bij de gemeente Schouwen-Duiveland dagelijks in voor ons mooie eiland. We juichen initiatieven vanuit onze samenleving van harte toe en helpen waar mogelijk. Hierbij denken we niet vanuit wat ‘moet’; we denken juist vanuit wat kan. We stellen hierbij de mensen – onze inwoners, ondernemers, en gasten – centraal. Dit geldt ook voor iedereen die bij de gemeente Schouwen-Duiveland werkt. Omdat ‘de mens centraal stellen’ voor iedere functie wat anders betekent, krijg je bij ons de ruimte om hier je eigen aanvulling aan te geven. Een bewezen sleutel tot succes!
Opdracht
Cateringwerkzaamheden; dit omvat het complete plaatje:
- Het samenstellen van het weekmenu
- Bestellen van alle benodigde levensmiddelen;
- Bereiden en klaarzetten van de dagelijkse lunch voor medewerkers (broodjes, soep, warme hap/maaltijd, dessert/zoetigheid) in het bedrijfsrestaurant, zo ook lunches en avondmaaltijden voor groepen.
- Verkoop/begeleiding lunch inclusief kassawerkzaamheden;
- Opruimen keuken;
Representatieve werkzaamheden zoals het assisteren bij huwelijken, faciliteren en organiseren van de catering bij evenementen en verzorgen van raads- en commissievergaderingen. (inclusief avondvergaderingen). Dit betreft ook bediening van het camerasysteem.
Team
Ons team Facilitaire Dienstverlening is onderdeel van de afdeling Bedrijfsvoering 1. Bij Facilitaire Dienstverlening houden wij ons bezig met een hoop verschillende zaken. Zo biedt het bedrijfsrestaurant de mogelijkheid onze 400+ medewerkers op het Gemeentehuis te laten lunchen. Daarnaast ondersteunen wij ook in catering overdag en in de avonduren voor de gemeenteraad, haar commissies, het college en medewerkers, op meerdere locaties en tijdens evenementen. Vanuit het team Facilitaire Dienstverlening beheren wij de vergaderzalen in ons gemeentehuis. Ook onze repro valt onder het team, evenals het beheer van grote facilitaire contracten, zoals printers, kantoorartikelen en de schoonmaak. Ons team is ook de contactpersoon voor de huurders in het gebouw en verantwoordelijk voor de inrichting van het gebouw en het beheren van de werkplekken. Tenslotte gaan vanaf 1 januari 2025 een aantal secretaresses onderdeel uitmaken van het team Facilitaire Dienstverlening.
In het team facilitaire dienstverlening werken meerdere collega’s vanuit de participatiewet. Het team is een sterk team dat veel eigenaarschap en creativiteit laat zien en met een grote betrokkenheid de organisatie, het college en de raad ondersteunt.
Vereisten
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het verzorgen van het gehele proces van catering van inkoop tot bereiding;
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het vaststellen van cateringmenu’s;
- Inzetbaar in de avonden.
Gunningscriteria
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het verzorgen van het gehele proces van catering van inkoop tot bereiding (50 punten);
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het vaststellen van cateringmenu’s (50 punten).
Competenties
- Flexibiliteit
- Speelt in op veranderende prioriteiten.
- Schakelt tussen verschillende bezigheden.
- Is snel inzetbaar bij aangrenzende werkzaamheden.
- Past gedrag aan bij veranderende omstandigheden.
- Zelfstandigheid
- Handelt op basis van eigen inzichten en ideeën.
- Deelt de eigen tijd in.
- Stelt de juiste prioriteiten in het werk.
- Zorgt dat het werk binnen de gestelde tijd en kwaliteitsnormen klaar is.
- Klantgericht
- Zet zich proactief in voor de klant en denkt met de klant mee.
- Toont respect voor de klant in persoon en in organisatienormen en waarden.
- Geeft klanten het gevoel dat zij serieus genomen worden.
- Vraagt naar de behoeften en wensen van de klant en stemt daar de service op af.
- Kwaliteitsgericht
- Is zich bewust van het gewenste kwaliteitsniveau.
- Vindt het belangrijk dat het product voldoet aan de gestelde normen en eisen.
- Weet hoe kwaliteitseisen gerealiseerd kunnen worden.
- Zet zich in om de vereiste kwaliteit van het werk te bereiken.
- Plannen en organiseren
- Stelt goede prioriteiten.
- Gaat effectief te werk.
- Brengt de nodige structuur aan.
- Stuurt op het realiseren van de eigen taakstelling.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 5. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands. Referenties nader te bepalen.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: nee
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 21 januari 2025, van 10:00 tot 12:00 uur en/of van 16:00 tot 17:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 17 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 16 januari 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kan je reageren.