Civieltechnische directievoerder/toezichthouder

Logo van de gemeente Pijnacker-nootdorp, met in elkaar verweven blauwe linten die een gestileerde 'p' en 'n' vormen naast de naam in blauwe tekst.

Aanvraagnummer: 1825
Organisatie: Gemeente Pijnacker-Nootdorp
Locatie: Pijnacker-Nootdorp
Uren per week: 28 per week
Tarief: €100 per uur
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 24-06-2024
Optie tot verlenging: 3 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 10-06-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.

De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 450 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd, wat blijkt uit ons ‘Beste Werkgever’-keurmerk, en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.

De gemeente dankt haar stevige economische positie voor een belangrijk deel aan de glastuinbouw. Daarnaast zijn er diverse bedrijventerreinen. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Kortom: een dynamische gemeente waar het plezierig wonen en werken is.

De gemeente is voor de afdeling Ontwikkeling op zoek naar een civieltechnisch directievoerder/toezichthouder. Je komt te werken in het cluster Civiel, Stedenbouw en Ondersteuning van de afdeling Ontwikkeling. De afdeling Ontwikkeling bestaat daarnaast uit de taakvelden Projectmanagement, Taakeenheid Economie, Grondzaken & Planeconomie. De afdeling is verantwoordelijk voor de realisatie van woningbouwprojecten, bedrijvenparken, maatschappelijke voorzieningen, infra projecten en natuur- en recreatiegebieden.


Opdracht

Voor de directievoering en het toezicht op de uitvoering van het bouw- en woonrijpmaken van met name de woningbouwlocaties Keijzershof en Centrumlijn en de herinrichting van de wijk Klapwijk in de gemeente Pijnacker-Nootdorp zoeken wij een ervaren civieltechnisch directievoerder/toezichthouder. Het werk omvat o.a. het toezicht op de naleving van de contractafspraken met aannemers, het beoordelen van de geleverde kwaliteit, het bewaken van de planning, de financiële afwikkeling en de afstemming tussen diverse stakeholders. Je werkt zelfstandig onder leiding van de civieltechnisch projectleider.


Vereisten / knock-outcriteria

1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten.
2. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
3. Beschikbaar per 22 juni 2024 voor 24 uur per week, flexibel in te delen over de werkdagen;
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als Civieltechnisch directievoerder binnen een gemeentelijke instelling;
5. Een maximaal uurtarief van €100,- exclusief btw en inclusief Fee Flextender reiskosten woon/werkverkeer;


Gunningscriteria (weging)

6. Minimaal 8 jaar aantoonbare werkervaring als Civieltechnisch Directievoerder in de afgelopen 12 jaar bij bouw- en woonrijpmaakwerkzaamheden (40 punten);

  1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Civieltechnisch Directievoerder binnen een gemeentelijke organisatie (duidelijk weergegeven in het cv middels 2 referentieprojecten) (25 punten);
    8. Minimaal een afgeronde mbo 4 opleiding op het gebied van civiele techniek (15 punten):
    9. Een afgeronde cursus en geldige certificering VCA-VOL (10 punten)
    10. Aantoonbare werkervaring in coördinatie en afstemming met stakeholders gemeentelijke afdelingen, nutsbedrijven, waterschap, bedrijven en bewoners, benoem dit duidelijk in het cv (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op alle werkdagen


Planning

De gesprekken bij de gemeente zullen plaatsvinden in de week van 17 juni 2024, de exacte dag volgt nog. Afspraken worden in onderling overleg gemaakt. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk vrijdag 14 juni 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de marktplaatsopdracht.