Aanvraagnummer: 5597
Organisatie: Gemeente Zwolle
Locatie: Zwolle
Uren per week: 32-36 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Overijssel
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 4 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 16-12-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
In Zwolle geloven we dat het leven beter wordt door samen te werken met inwoners, ondernemers en partners in de stad. Dat blijkt te werken, want Zwolle scoort hoog op ‘kwaliteit van leven’. Inwoners hebben een groot hart voor de stad, houden van het groen, werken, ondernemen met plezier en voelen zich veilig. We kijken uit naar een toekomst met meer dan 160.000 inwoners. Het is onze missie om onze brede welvaart te behouden en te versterken. Dit doen we door unieke talenten samen te brengen en onze passie voor de stad en haar inwoners te delen.
In Zwolle kun je jezelf ontwikkelen, je interesses en vaardigheden verkennen en de vrijheid ervaren om te doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent. We zijn een organisatie waar we elkaar waarderen, accepteren en respecteren om wie we zijn. Diversiteit verrijkt onze organisatie en zorgt voor een kleurrijk Zwolle, waar iedereen zich thuis voelt.
Opdracht
Je beheert een eigen klantenbestand met mensen die een uitkering krijgen op basis van de IOAW en Participatiewet. Voor je klantenbestand verwerk je mutaties, signaleer je fraude, rapporteer je over terugvorderingen en leg je zo nodig maatregelen op. Het werk verloopt vooral digitaal, maar als er iets speelt, heb je ook telefonisch contact met klanten. Het kan zijn dat je in piekperiodes wordt gevraagd bij te springen bij het Leerlingenvervoer.
Mensen met een inkomen op minimumniveau die te maken krijgen met bijzondere kosten kunnen in aanmerking komen voor bijzondere bijstand. Jij bepaalt of je klant hier recht op heeft. Daarbij kijk je niet alleen naar de regelgeving, maar ook naar creatieve oplossingen die je met de klant bespreekt.
Je neemt besluiten zorgvuldig en hebt daarom vaak contact met bijvoorbeeld de sociale raadslieden of het Sociaal Wijkteam die gezinssituaties goed kennen.
Vereisten / Knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau in de richting van SPH, Social Work of MD;
2. Minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Consulent Inkomen Intake binnen een gemeentelijke instelling;
3. Kennis en werkervaring met de Participatiewet en IOAW;
4. Beschikbaar voor minimaal 32 uur per week gedurende de duur van de opdracht inclusief eventuele verlengingen.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 5 jaar werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Consulent Inkomen Intake binnen een gemeentelijke instelling (40 punten);
6. Werkervaring met / kennis van SvhSD, DIS4all, E-suite/Medewerkersportaal, Grip op Pw, Civision Makelaar Suite en Suwinet (60 punten):
a. Werkervaring met alle systemen (60 punten);
b. Werkervaring met 5 systemen (50 punten);
c. Werkervaring met 4 systemen (40 punten);
d. Werkervaring met 3 systemen (30 punten);
e. Werkervaring met 2 systemen (20 punten);
f. Werkervaring met 1 systeem (10 punten);
g. Geen werkervaring / kennis van een systeem (0 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Sociale vaardigheden;
- Communicatieve vaardigheden;
- Verbindend;
- Stressbestendig.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in schaal 9. Deze schaal is verbonden aan de desbetreffende cao van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1-3.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: Ja.
Planning
De (digitale) gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 18 december 2024. Kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk dinsdag 17 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- De opdrachtgever vraagt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
- De opdrachtgever vraagt een Integriteitsverklaring.
- De opdrachtgever vraagt een Uittreksel Handelsregister (KvK).
- De opdrachtgever vraagt een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA).
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet dit in het Handelsregister geregistreerd staan conform Waadi.
Reactietermijn
De reactietermijn voor deze opdracht sluit op maandag 16 december 2024, 09.00 uur.