Aanvraagnummer: 5371
Organisatie: Gemeente Zeist
Locatie: Zeist
Uren per week: 28 tot 32 uur
Tarief: €85 per uur
Duur van de opdracht: Tot en met 31 maart 2025
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 04-12-2024 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met betrokken medewerkers. We werken op basis van kernwaarden als vertrouwen, kracht en nabijheid. De werksfeer is open en prettig, en onze cultuur is informeel. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 67.000 inwoners. Daardoor zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. We verwelkomen iedereen met de juiste ervaring en eigenschappen voor de functie. Solliciteer als je je herkent in het profiel!
In Zeist werk je vanuit je eigen verantwoordelijkheid en wordt je ondersteund door de organisatie, zodat je als mens en professional blijft groeien. We zoeken iemand die zijn kwaliteiten en zelfkennis wil inzetten om met humor en lef uitdagingen aan te gaan.
Team
Het Sociaal Team bestaat uit 50 professionals verspreid over verschillende wijkteams. Het werk speelt zich af in de wijk, bij inwoners thuis en vanuit onze wijklocaties. Je maakt deel uit van een multidisciplinair team en werkt samen met directe collega's, de gedragswetenschapper, het Centrum voor Jeugd en Gezin, en onze kern- en ketenpartners.
Opdracht
We zoeken een flexibele consulent die ons Sociaal Team ondersteunt. Je houdt je bezig met hulpvragen op het gebied van zelfredzaamheid, welbevinden, participatie, zelfstandig wonen of financiën. Je start met een brede vraagverheldering om een goede analyse te maken en stelt samen met de inwoner een plan voor de toekomst op. Belangrijke uitgangspunten zijn het benutten van de eigen mogelijkheden van de inwoner en het betrekken van zijn netwerk. Als aanvullende specialistische hulp nodig is, maak je daarvoor een beschikking.
Vereisten / Knock-outcriteria
1. Een afgeronde hbo-bachelor opleiding in de richting van maatschappelijk werk en dienstverlening, social work, SPH, GGZ-agoog of wijkverpleging;
2. Minimaal 3 jaar werkervaring als medewerker binnen een sociaal (wijk)team;
3. Werkervaring met het indiceren van begeleiding, dagbesteding en huishoudelijke hulp.
Gunningscriteria
4. Werkervaring met softwareprogramma Zorgned (40 punten);
5. Uiterlijk beschikbaar per 16 december 2024 (20 punten);
6. Werkervaring met motiverende gespreksvoering en brede vraagverhelderingsgesprekken (30 punten);
7. Maximaal uurtarief €85,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre de kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Betrokken
- Inlevingsvermogen
- Verbindend
- Zelfstandigheid
- Analytisch
- Oplossingsgericht
- Coaching vaardigheden
- Flexibel
- Resultaatgericht
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in schaal 9. Deze is verbonden aan de CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.
Is hybride werken mogelijk?
In overleg beperkt, de wens is dat consulenten voornamelijk vanuit de wijken werken en op kantoor voor verbinding met de andere consulenten.
Planning
De gesprekken zijn gepland op maandag 9 december 2024, vanaf 14:00 uur. Kandidaten die uitgenodigd worden, ontvangen uiterlijk op vrijdag 6 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang.
Overige informatie
- Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is verplicht. De VOG moet binnen 4 weken na start worden aangeleverd.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet deze geregistreerd staan als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot woensdag 4 december 2024 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.