Consulent Toeslagenaffaire mét ervaring als kwaliteitsmedewerker

Logo van de Nederlandse gemeente Huizen, met een gestileerde figuur in traditionele kledij met visgereedschap in de hand, naast de tekst "gemeente huizen".

Aanvraagnummer: 8419
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Huizen
Locatie: Huizen
Uren per week: 16 per week
Tarief: 90 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 3 x 3 maanden
Sluitingsdatum: 04-04-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Huizen mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Huizen. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Opdrachtgever
Huizen; een dorp met een bijzondere geschiedenis, in het prachtige Gooi in Noord-Holland. Met ongeveer 41.000 inwoners is Huizen een gemeenschap die staat voor verbinding, een groene leefomgeving en betrokkenheid bij lokale initiatieven. Er werken meer dan 400 medewerkers voor Huizen.

Als ambtelijke organisatie van de gemeente Huizen hebben we een inspirerende opdracht: samen betrouwbaar onze publieke verantwoordelijkheden vervullen en actief bijdragen aan maatschappelijke uitdagingen. We zijn er voor onze gemeenschap en streven naar tastbare resultaten, gedreven door passie, vertrouwen en daadkracht. 

Als medewerkers zijn wij er voor onze inwoners. Jouw bijdrage voor de inwoners, de samenleving en de organisatie wordt gezien en gewaardeerd. De lijnen zijn kort en Huizen is tegelijkertijd groot genoeg om impact te maken. We stimuleren het nemen van verantwoordelijkheid. We waarderen goede ideeën en goed werk en zijn eerlijk over waar het beter kan.

Opdracht
Je ondersteunt de ouders van de toeslagenaffaire. Dit kan meerdere leefgebieden omvatten. Zoals huisvesting, financiën, zorg en opleiding. Om een nieuwe start mogelijk te maken voor deze ouders, biedt de gemeente ondersteuning op onder meer de zojuist genoemde leefgebieden.

  • Je hebt aantoonbare werkervaring als consulent Toeslagenaffaire;
  • Je bent nauwkeurig in het registreren en verantwoorden van je werk;
  • Je beschikt over uitstekende gespreksvaardigheden, waaronder stress-sensitieve dienstverlening;
  • Je weet de sociale kaart te vertalen en handelt proactief.

Je adviseert en ondersteunt om de kwaliteit van de uitvoering van de Wet Hersteloperatie Toeslagen te verbeteren als het gaat om rechtmatigheid en doelmatigheid door:

  • je adviseert over kwaliteitsverbetering van het primaire werkproces, interne richtlijnen, systemen, werkinstructies en je zorgt voor een toegankelijke informatievoorziening;
  • bij te dragen aan deskundigheidsbevordering en kennis deling;
  • je neemt deel in de werkgroep WHT.

Vereisten
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als kwaliteitsmedewerker;
4. Beschikbaar per 15 april 2025 voor 16 uur per week;
5. Een maximum uurtarief van €90,- exclusief btw.

Gunningscriteria
6. Een aantoonbare afgeronde HBO-bachelor opleiding in de richting van SJD (10 punten);
7. Aantoonbare werkervaring als consulent toeslagenaffaire (benoem dit duidelijk in het cv) (25 punten);
8. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als kwaliteitsmedewerker binnen een gemeente (20 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met de systemen: JOIN, CivSam én I-samenleving (15 punten);
10. Aantoonbare werkervaring met office 365 (benoem dit duidelijk in het cv) (5 punten);
11. De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf (20 punten).

Competenties

  • Mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
  • Initiatiefrijk en daadkrachtig;
  • Planmatig en zelfstandig kunnen werken;
  • Analytisch;
  • Verbindend.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Planning
De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdagmiddag 8 april of woensdagmiddag 9 april 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 7 april 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 4 april 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!

Let-op: Deze opdracht betreft een detacheringsopdracht. Deze opdracht kan niet als ZZP'er worden uitgevoerd.