Aanvraagnummer: 941
Organisatie: Gemeente Purmerend
Locatie: Purmerend
Uren per week: 32-36 per week
Tarief: €75 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 30-04-2024 09:00
LET OP! Deze opdracht is gesloten.
Deel deze opdracht
Organisatie
Gemeente Purmerend is volop in beweging. De laatste jaren zijn we succesvol veranderd naar een energieke organisatie met volop mogelijkheden. Wij werken volgens de “Purmerendse manier”, onze inwoners staan centraal. Dat betekent dat we bij alles wat we doen onszelf de vraag stellen; wat is hiervan de bijdrage aan de inwoners of bedrijven van Purmerend? Het betekent ook dat we denken in kansen en mogelijkheden. Creativiteit, een informele aanpak en in verbinding staan met de omgeving vinden we belangrijk.
Opdracht
Ondersteuning binnen het team INCS. Met name bij Contractmanagement en Contractbeheer.
Werkzaamheden bestaan onder andere uit het signaleren van het verlopen van contracten, het maken van verlengingsbrieven of opzeggingen. Opstellen van overige correspondentie. Het opstellen van lijsten van Contracten op basis van de opzegtermijnen.
Het verwerken van de contracten in het contractmanagement systeem. Ondersteuning bij prestatieverklaringen binnen het Sociaal domein.
Wat ga je doen?
In de rol van contractbeheerder ben je spin- in- het- web en werk je nauw samen met de contractmanager, de inkoopadviseur(s), en de verschillende teams binnen de domeinen. Als contractbeheerder ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van het contractmanagement en het contractbeheer binnen de gemeente. Een uitdagende functie. De kern van de functie is het beheren van contracten, fysiek en digitaal, zodat deze op elk moment geraadpleegd kunnen worden.
Binnen deze functie houd je je o.a. bezig met het beheer van contractgegevens en het verwerken van mutaties binnen de verschillende administraties. Je bewaakt en signaleert acties en houdt de planning en expiratiedata in de gaten.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 30 mei 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.
Competenties
- Communiceert makkelijk met leveranciers, organisatie (business) en collega’s;
- Proactief;
- Goede schrijfvaardigheden;
- Plannen en organiseren van het werk;
- Accuraat;
- Doorzettingsvermogen;
- Vermogen om snel informatie te verwerken en toe te passen.
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als contractbeheerder (50 punten);
6. Aantoonbare afgeronde relevante opleiding en/of cursus (bijvoorbeeld duurzaam inkopen, contractmanagement etc.) (benoem dit duidelijk in het cv) (25 punten);
7. Aantoonbare kennis van contract- en inkoopprocessen in de gemeentelijke context in de afgelopen 5 jaar (benoem dit duidelijk in het cv) (25 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in de hoeverre de door jou aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Daarnaast ondersteun je de betrokken teams, de contractmanager en de inkoopadviseur(s). Je verzamelt management- en sturingsinformatie en ordent en bewerkt contractinformatie. Tevens controleer je of de definitieve, geaccordeerde contracten mét handtekening digitaal in de contractenbank zijn opgenomen. Je stelt zelfstandig eenvoudige overeenkomsten op en maak verlengingsbrieven, een divers takenpakket.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als contractbeheerder;
3. Aantoonbare kennis van financiële en/of contractmanagementsystemen (benoem dit duidelijk in het cv);
4. Kandidaat hanteert een maximaal all-in uurtarief van 75 euro excl. BTW.
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. De opdrachtgever behoudt zich het recht voor om de opdracht niet te gunnen. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen
:
Ma – Di – Wo – Do - Vrij.
We werken waar nodig voor het resultaat voor de stad. Dit betekent in principe op locatie.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland in de week van 6 mei. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 2 mei bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Overige informatie
- De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
- ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
- We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Purmerend komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten is.