Aanvraagnummer: 5144
Organisatie: Gemeente Alphen aan den Rijn
Locatie: Alphen aan den Rijn
Uren per week: 8 uur
Tarief: €90 per uur
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: z.s.m.
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 21-11-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Proberen, experimenteren en ontwikkelen. Wij zijn Gemeente Alphen aan den Rijn. Bij ons is het leuk werken. We leveren toonaangevende dienstverlening en zijn een wendbare organisatie. We bewegen mee met maatschappelijke ontwikkelingen en vernieuwen continu. We leren door te doen. Samen werken we voor het beste resultaat voor onze inwoners.
Onze organisatie bestaat uit meerdere onderdelen met elk een unieke bijdrage. Je zit altijd in een thuisteam met vakcollega’s en een teamleider. Veel collega’s werken aan maatschappelijke opgaven in diverse vakgebieden. Je krijgt de kans om op basis van je talent ingezet te worden voor die opgaven en deel uit te maken van diverse teams.
Opdracht
Je hebt een ondersteunende en signalerende rol waarbij je stuurt op kwaliteitsbehoud. Verschillende processen met betrekking tot de jeugdhulp komen bij jou samen. Vanaf 1 januari 2024 doet de gemeente Alphen aan den Rijn het anders. Kwalitatief goede en betaalbare jeugd- en gezinshulp realiseren. Jeugd- en gezinshulp dichtbij, resultaatgericht en passend bij de hulpvraag. Wij kopen gespecialiseerde jeugdhulp lokaal in (Open House) en zijn tevens ‘toegang’ tot specialistische jeugdhulp.
In deze rol ondersteun je de contractmanagers bij het beheren van de contracten. Je maakt de (financiële) afspraken inzichtelijk en behoudt oog op de kwaliteit van de geleverde diensten. Je adviseert de contractmanager over mogelijke acties of opvallendheden. Je speelt een belangrijke rol bij contract- en leveranciersevaluaties.
Enkele van jouw taken zijn:
- Vastleggen van contractinformatie en afspraken. Je verzamelt data binnen het contract waarmee je monitort op onder andere bestedingsruimte, kwaliteit, resultaten van de jeugdhulp, cliënttevredenheid;
- Je controleert de juistheid van de declaraties door de jeugdhulpaanbieders en of ze zich houden aan de afspraken over de financiële verantwoording;
- Je signaleert en registreert afwijkingen en onderzoekt de achtergrond daarvan.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
2. Minimaal 1 jaar werkervaring met contractbeheer binnen een gemeente;
3. Werkervaring binnen het sociaal domein;
4. Uurtarief maximaal € 90,- exclusief BTW / inclusief reiskosten;
5. Kennis van de Jeugdwet;
6. Minimaal 2 jaar ervaring met zorgadministratie;
Gunningscriteria
7. Minimaal 2 jaar ervaring met crediteurenadministratie; (25 punten)
8. Ervaring met debiteurenadministratie; (15 punten)
9. Minimaal 1 jaar ervaring met teamaansturing binnen het sociaal domein; (30 punten)
10. Ervaring met Key2Finance; (10 punten)
11. Minimaal 3 jaar ervaring met de Jeugdwet. (20 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre de kandidaat aan het profiel voldoet.
Competenties
- Nauwkeurig;
- Stressbestendig;
- Flexibel;
- Klantgericht;
- Samenwerken.
Functieschaal
Ingedeeeld in functieschaal 9.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op woensdag.
Planning
Gesprekken zijn gepland op dinsdag 26 november 2024, vanaf 10:00 uur. Uiterlijk maandag 25 november 2024 worden kandidaten geïnformeerd. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang.
Overige informatie
- Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is vereist.
- Bij ter beschikkingsstelling van personeel moet de opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd staan als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Reactietermijn
De reactietermijn duurt tot donderdag 21 november 2024, 09:00 uur.