Fraud Blocker Controller - Freelance Opdrachten

Controller

Logo van Gemeente De Bilt, met gestileerde groene tekst en een afbeelding van een groene boom met een gele cirkel erachter.

Aanvraagnummer: 2316
Organisatie: Gemeente de Bilt
Locatie: De Bilt
Uren per week: 24-32 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: 15-07-2024
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 28-06-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

Gemeente De Bilt telt ruim 43.000 inwoners en wordt gevormd door zes dorpen: Bilthoven, De Bilt, Groenekan, Maartensdijk, Hollandse Rading en Westbroek. Bijzonder aan de gemeente is de groene ligging in een stedelijke regio. Met de ambitie om een economisch, sociaal en ecologisch topklimaat te scheppen, werken ruim 230 medewerkers van de gemeente continu aan een leefbaarder, groener, duurzamer en ondernemender De Bilt. Een gemeente waar het voor mensen nog fijner wonen, werken en recreëren is. Kijk op onze Youtube om te zien wat Gemeente De Bilt nog meer te bieden heeft.


De opdracht

Adviseren over o.a.:

  • Realisatie projecten en investeringen;
  • Vertalen omgevingswet in financiële effecten;
  • Kostendekkende leges;
  • Financiële effecten realisatie bouwopgave;
  • Financiële vraagstukken omtrent grondexploitaties;
  • Realisatie en bijstellen van budgetten en plannen.

Tot slot samen met de lijn zorgen voor tijdige oplevering van gegevens ten behoeve van de producten binnen de planning- en controlcyclus.


Vereisten / knock-outcriteria

1. Afgeronde bedrijfseconomische opleiding op minimaal hbo- bachelor niveau;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als controller/financieel adviseur bij een gemeentelijke organisatie;
3. Uiterlijk beschikbaar voor 24 uur per 15 juli 2024.


Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)


4. Een afgeronde opleiding op minimaal wo master niveau (10 punten);
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als controller en/of financieel adviseur bij het sociaal domein (40 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met BBV (Besluit Begroting en Verantwoording) (15 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met Key2Financiën (10 punten);
8. Aantoonbare werkervaring in een adviseursrol bij een overheidsorganisatie (10 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met Jeugdzorg en WMO in de rol van controller/financieel adviseur (5 punten);
10. Aantoonbare werkervaring met grondexploitaties (5 punten);
11. Aantoonbare werkervaring met de financiële vertaling van de BUIG (5 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11 . Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja; nadrukkelijk niet alleen digitaal, opdracht vereist dat medewerker aanwezig is in de organisatie.


Planning

De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 2 juli 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 1 juli 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.