Coördinator en inkoop gemeentelijk vastgoed

Aanvraagnummer: 9316
Contractvorm: Detachering ZZP
Organisatie: Gemeente Baarn
Locatie: Baarn
Uren per week: 16 uur
Tarief: 90 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 3 maal 2 maand(en)
Sluitingsdatum: 28-04-2025 09:00
LET OP! Deze opdracht is gesloten
Organisatie
Bij de gemeente Baarn zijn ruim 155 medewerkers in dienst. Om onze ambities te verwezenlijken hebben we enthousiaste mensen nodig die bijdragen aan een transparante gemeente en die hun nek durven uit te steken voor inwoner en organisatie.
Onze organisatie is groot genoeg voor uitdagend werk en klein genoeg voor korte lijnen en veel eigen verantwoordelijkheid. Elke dag is anders met deze collega’s die graag voor elkaar klaar staan. Ook zijn er korte lijnen met het gemeentebestuur en het management. Wij werken steeds meer in verbinding met de inwoners, maar ook intern met onze collega’s van verschillende vakgebieden. Een baan bij ons betekent veel eigen verantwoordelijkheid en ruimte om zaken zelf te regelen.
De organisatie is flink in beweging. De focus van de gemeente Baarn is gericht op het centraal stellen van de klant en het verder ontwikkelen van de organisatie en de dienstverlening. Regelmatig zijn wij op zoek naar enthousiaste en talentvolle medewerkers die zich herkennen in onze kernwaarden: samenwerken, duidelijk en verbindend.
Opdracht
De gemeente Baarn zoekt een zelfstandige professional die de verhuur van de Wintertuin in het Cantonspark namens de gemeente coördineert. De Wintertuin is een prachtige rijk monumentale kas die klaar staat voor een nieuwe gebruiker. Dit betekent dat je verantwoordelijk bent voor het vormgeven van de uitvraag en selectieprocedure voor een geschikte exploitant. Je zorgt ervoor dat dit proces transparant, objectief en in lijn met de wet- en regelgeving verloopt.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Opstellen en uitvoeren van een transparante en marktconforme uitvraag voor de verhuur van de Wintertuin.
- Vormgeven en begeleiden van het selectieproces voor een geschikte exploitant.
- Zorgdragen voor een juridisch en financieel solide verhuurovereenkomst.
- Adviseren over en borgen van een objectief en rechtmatig verhuurproces.
- Afstemming met interne en externe stakeholders, waaronder gemeentelijke afdelingen en potentiële huurders.
- Rapporteren aan de gemeente over voortgang en keuzes in het selectieproces.
Vereisten
1. Aantoonbare werkervaring met vastgoedverhuur, inkoop en aanbestedingstrajecten;
2. Aantoonbare werkervaring met wet- en regelgeving rondom verhuur en gemeentelijke vastgoed;
3. Een afgeronde opleiding op hbo-bachelor niveau;
Gunningscriteria
4. Aantoonbare werkervaring met vastgoedverhuur, inkoop en aanbestedingstrajecten binnen een (semi)overheidsorganisatie (25 punten);
5. Aantoonbare werkervaring als inkoper / coördinator inkoop binnen een gemeentelijke organisatie (35 punten);
6. Een afgeronde opleiding op het gebied van Inkoop, NEVI of vergelijkbaar (omschrijf duidelijk in het cv; (20 punten);
7. Uiterlijk beschikbaar per 1 mei 2025 (15 punten);
8. Uurtarief maximaal €90,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk (5 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre je / de door jou aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Sterke communicatieve vaardigheden en ervaring met stakeholdermanagement.
- Proactieve, resultaatgerichte en zelfstandige werkhouding.
Benodigd aantal professionals
1
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 6 mei na 15.00 uur, of donderdag 8 mei. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 28 april 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.