Fraud Blocker Coördinator P&C documenten / Financieel adviseur | ZZP

Coördinator P&C documenten / Financieel adviseur

Logo van de gemeente Dalfsen met de naam in blauwe en groene tekst en een reeks groen-blauwe bladachtige vormen diagonaal gerangschikt.

Aanvraagnummer: 4599
Organisatie: Gemeente Dalfsen
Locatie: Dalfsen
Uren per week: 32/36 uur uur
Tarief: €140 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Overijssel
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 08-11-2024 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Organisatie
Algemeen
Westergouwe is een nieuwe woonwijk aan de westkant van Gouda (zie ook www.westergouwe.nl). Westergouwe is een project van de gemeente Gouda en de Combinatie VolkerWessels Vastgoed en Heijmans Vastgoed. Elk van deze partijen ontwikkelt en bouwt zijn eigen woningen voor een gevarieerd woningaanbod. Samen leggen de partijen wegen, water en groen aan via het Projectbureau Westergouwe. Dit bureau voert alle gezamenlijke activiteiten uit en draagt zorg voor de initiëring en uitvoering van de nieuwbouwplannen, in samenwerking met de gemeente Gouda en de overige betrokken marktpartijen.

Je plaats in de organisatie
Het Projectbureau bestaat uit een team van circa 15 medewerkers onder leiding van een projectdirecteur. De Civiel manager legt verantwoording af aan de projectdirecteur en stuurt het civiele team aan. De Civiel manager is verantwoordelijk voor de planvoorbereiding, realisatie van civieltechnische zaken en de afstemming met de planontwikkeling en planvorming. Taken omvatten:
- Aanvoer en aansturing van het civiele team;
- Coördinatie van externe adviseurs betrokken in Westergouwe.

De Civiel manager vervult een centrale rol en moet de kennis, ervaring en competenties hebben om een project als deze te leiden. De focus ligt op het initiëren, coördineren, realiseren en evalueren van de civieltechnische inrichting, procesbeheersing, en zorgdragen voor een optimale kwaliteit van producten. Daarnaast geeft de Civiel manager sturing aan de civieltechnische planning van het projectbureau.

Wat zoeken we
We zoeken een teamleider/manager die taakvolwassen professionals kan aansturen en gevoel heeft voor wanneer in te grijpen. Tevens zoeken we een ervaren civieltechnisch professional voor inhoudelijke sturing. Vereisten zijn:
- Omgevingsbewust t.a.v. o.a. procedures, financiën en juridische context;
- Creatieve persoonlijkheid en helder communicator;
- Analytisch en organisatorisch vaardig;
- Teamspeler en doorzetter;
- Zelfstandige werker met initiatief.

De civiel manager heeft de volgende taken:
1. Coördinatie van het civiele team;
2. Onderhouden van contacten met externe stakeholders;
3. Afstemming met de gemeente Gouda betreffende overdracht openbare ruimte;
4. Bewaken van civieltechnische hoofdlijnenplanning;
5. Coördinatie van werkzaamheden m.b.t. bovenwijkse aansluitingen;
6. Archeologische werkzaamheden;
7. Afspraken maken met bouwers over faseringen en bouwlogistiek.

Vereisten/knock-outcriteria
1. Vast uurtarief voor de gehele looptijd van de opdracht (3 jaar);
2. (Wettelijke en beroeps-) aansprakelijkheidsverzekering;
3. ZZP'ers moeten voldoen aan de regelgeving vanuit de wet DBA;
4. Afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau richting bouwkunde of civiele techniek;
5. Aanwezigheid op het kantoor van het projectbureau op dinsdag en woensdag.

Gunningscriteria
1. Maximum uurtarief van € 140,00 exclusief btw;
2. Minimaal 3 jaar relevante werkervaring als civiel manager;
3. Ervaring in vergelijkbare projectorganisaties;
4. Minimaal 4 jaar ervaring in projectorganisatie voor gebiedsontwikkeling.

Vermeld in het cv duidelijk hoe u aan het profiel voldoet.

Competenties
- Taakzelfstandigheid is vereist;
- Taakgericht en accuraat werken;
- Goede communicatieve vaardigheden;
- Proactief en kunnen omgaan met onzekerheden;
- Oog voor belang van stakeholders en opdrachtgevers.

Benodigd aantal professionals
1

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, inclusief 2 referenties met contactgegevens.

Referenties moeten een overzicht bieden van gevraagde werkzaamheden in een eerdere opdracht, met begin- en einddatum en aantal uren per week.

Werkdagen
Dinsdag en woensdag. Er is aanwezigheid op locatie vereist met de nodige flexibiliteit in het aantal uren per week.

Planning
Gesprekken worden gepland op woensdag 13 november 2024. Uitnodiging volgt uiterlijk op dinsdag 12 november 2024.

Overige informatie
- Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) kan gevraagd worden.
- De opdrachtgever kan ook kandidaten uitnodigen die Flextender niet heeft voorgedragen.
- Onderneming moet geregistreerd zijn in het handelsregister als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 11 november 2024, 09:00 uur.


Reageer nu op deze opdracht!

4599 - Coördinator P&C documenten / Financieel adviseur