Coordinator projectplan Cultuur- en Erfgoedpact ‘Leven in de Liemers’

Logo van 1stroom, voorzien van gestileerde blauwe en groene tekst, met daaronder de slogan "duiven & westervoort".

Aanvraagnummer: 8567
Contractvorm: Detachering ZZP
Organisatie: Gemeenschappelijke regeling 1Stroom
Locatie: Duiven
Uren per week: 8 per week
Tarief: 87 per uur
Duur van de opdracht: 12 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-05-2025
Optie tot verlenging: 1x12 maanden
Sluitingsdatum: 09-04-2025 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten



Organisatie
1Stroom is de organisatie die werkt voor de gemeenten Duiven en Westervoort. De gemeenten zijn elk zelfstandig, met een eigen gemeenteraad en college van burgemeester en wethouders. Ze maken zelf keuzes in waar geld in wordt geïnvesteerd en ze stellen beleid op.

De ongeveer 300 medewerkers van 1Stroom werken op meerdere locaties. Om makkelijk te kunnen ‘flexen’ hebben we speciale werkruimtes ingericht en apparatuur ter beschikking. Samen hebben de gemeenten ongeveer 40.000 inwoners. Die kunnen bij hun eigen gemeente(-huis) terecht voor een paspoort, rijbewijs of uittreksel. Ook op het gebied van zorg en ondersteuning blijven inwoners in contact met hun ‘eigen’ gemeente. Dit geldt natuurlijk ook voor maatschappelijke organisaties en ondernemers die er zijn gevestigd.

Waar staan wij voor?
Een veerkrachtige organisatie middenin een vitale samenleving is onze ambitie. En een goede dienstverlening aan inwoners, organisaties en bedrijven is waar we altijd naar streven. Door een betrouwbare en betrokken partner te zijn, willen we bijdragen aan een samenleving waar het goed wonen en werken is.

Bij ons werken mensen die collegiaal, dienstverlenend, ondernemend en open zijn. De kernwaarden die we met elkaar hebben afgesproken zijn voor ons belangrijk: vertrouwen, aandacht en verantwoordelijkheid. Met energie, kennis en plezier vinden we oplossingen voor uitdagende vraagstukken van de twee gemeentebesturen waar we voor werken.

Opdracht

De opdracht betreft het coördineren en uitvoeren van het projectplan Cultuur- en Erfgoedpact ‘Leven in de Liemers’ voor de gemeenten Westervoort, Duiven en Zevenaar 2025.

Werkzaamheden:

  • het begeleiden van projectpartners bij het uitvoeren van gemeente overstijgende projecten op het gebied van kunst, cultuur en erfgoed.
  • nauw contact onderhouden met de stuurgroep: met regelmaat informeren over de voortgang. Het Cultuur en Erfgoedpact is een samenwerking tussen de gemeente Duiven, Westervoort en Zevenaar en de Provincie Gelderland. De Provincie Gelderland verleent subsidie voor dit traject dat na afloop verantwoord moet worden met een inhoudelijk verslag en een financiële afrekening. Deze werkzaamheden behoren ook tot uw taken.

Vereisten
1. Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider (E-) cultuur en erfgoed;
2. Aantoonbare werkervaring met het oplossen/coördineren van ingewikkelde (strategische) vraagstukken op het snijvlak van cultureel erfgoed (Benoem dit duidelijk in het cv);
3. Een maximum uurtarief van € 87,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer;
4. De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf.

Gunningscriteria
5. Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider (E-) cultuur en erfgoed (30 punten);
6. Aantoonbare regionale (Liemerse) werkervaring (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met Liemerse musea, historische verenigingen, archieven en andere kleine en (middel)grote erfgoedorganisaties (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met het coachen, begeleiden van projectleiders (15 punten);
9. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (15 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
- Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling);
- Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk);
- Luisteren;
- Motiveren;
- Resultaatgericht werken;
- Samenwerken;
- Assertiviteit;
- Besluitvaardigheid;
- Organiseren;
- Kritisch;
- Plannen en organiseren.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: Ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 14 april 2025, vanaf 15.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 11 april 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 9 april 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.