Coördinerend adviseur brandveiligheid

Aanvraagnummer: 8858
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Nationale Politie
Locatie: Rotterdam
Uren per week: 36 per week
Tarief: 120 per uur
Duur van de opdracht: 12 maanden
Regio: Noord-brabant
Startdatum: 01-07-2025
Optie tot verlenging: Ja, 12 maanden
Sluitingsdatum: 22-04-2025 23:59
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Type inzet
Kijkende naar de inhoud van deze aanvraag en de Wet DBA, leent deze aanvraag zich er niet voor om door een ZZP’er uitgevoerd te worden.
Voor deze opdracht is een BO screening van toepassing. Een positief besluit is een vereiste voor het uitvoeren van deze opdracht.
Let op: Vanaf 1 november wijzigt het diensteverleningsmodel van het DAS naar de Intermediaire Dienstverleners, het is mogelijk dat deze overeenkomst wordt gemigreerd. Meer informatie volgt.
Opdracht omschrijving
De Dienst Vastgoed, onderdeel van het Politiedienstencentrum, bestaat ondermeer uit het Team Vastgoedbeheer (voorheen Technisch Beheer). De Dienst richt zich op het optimaal faciliteren van het korps bij de realisatie van zijn huisvestingsbehoefte op functioneel, financieel en technisch gebied. De Dienst Vastgoed is geconcentreerd ingericht, echter de medewerkers werken daar waar de onderzoeken, adviezen en projecten spelen of worden uitgevoerd.
Het Team Vastgoedbeheer heeft als doel het onderhouden en technisch in stand houden van de huisvestingsportefeuille van de Nationale Politie.
Binnen team Vastgoedbeheer hebben we Nederland verdeeld in drie verzorgingsgebieden, te weten Noord-Oost-Midden, Noord-West en Zuid. Per verzorgingsgebied heeft team Vastgoedbeheer een regieteam ingericht voor het (laten) uitvoeren van het onderhoud aan de politieobjecten; dit onder aansturing van een coördinator.
Om de brandveiligheid van elk politieobject op het wettelijk vereiste niveau te brengen / houden is er een Brandprogramma in uitvoering. Er worden periodiek, per object, brandveiligheidsonderzoeken uitgevoerd. De coördinerend adviseur brandveiligheid is als lid van team Vastgoedbeheer eindverantwoordelijk voor de sturing van het Brandprogramma.
Voor het realiseren van het Brandprogramma zijn meerdere adviseurs/projectleiders brandveiligheid aangesteld. Als coördinator stuur je dit team aan.
Aan de hand van inspecties en adviezen vanuit het brandveiligheidsonderzoek wordt een afwegingsnotitie gemaakt door Adviseurs Beheer, dit zijn collega's binnen Team Vastgoedbeheer. Deze afwegingsnotitie is het vertrekpunt voor uitvoering van de vervolgonderzoeken- en herstelwerkzaamheden, waar nodig ondersteund door extern in te huren flex-capaciteit. De betrokken projectleider Brand is verantwoordelijk voor de aansturing van deze ‘flex-poolers’. Als coördinator werk je mee en stuur je de projectleiders in je team aan. Je zorgt dat je samen met je team werkbeschrijvingen / bestekken laat maken. Dit om te komen tot een aanbesteding, het maken van een keuze welke uitvoerende partij de werkzaamheden gaat uitvoeren en bent betrokken bij de uitvoering van de werkzaamheden tot en met de formele oplevering.
De standplaats is Rotterdam of Zwolle; in overleg te bepalen. De opdracht is echter een mobiele functie, dat wil zeggen dat je -in afstemming met de projectleiders uit je team en je stakeholders- overwegend binnen de eenheden zult werken, samen met de Adviseurs Beheer en de Adviseurs Planmatig Onderhoud.
Verantwoordelijkheden
- Je bent verantwoordelijk voor het aansturen van je team / de projectleiders Brandveiligheid;
- Je bent verantwoordelijk voor het binnen budget houden van alle werkzaamheden zoals in overleg met de Coördinator Technisch Advies jaarlijks wordt vastgesteld;
- Je bent verantwoordelijk voor het tijdig en binnen budget uitvoeren van de benodigde vervolgonderzoeken- en herstelwerkzaamheden vanuit het brandveiligheidsonderzoek;
- Je bent verantwoordelijk voor de inhuur en de aansturing van externe technisch adviseurs en externe projectleiders benodigd voor de voorbereiding, de planning en de uitvoering van de vervolgonderzoek- en herstelwerkzaamheden;
- Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie naar je projectleiders; die op hun beurt de aansturing verzorgen van de uitvoerende partijen;
- Je bent verantwoordelijk voor de contacten met de lokale facilitaire organisatie.
Competenties
Probleemanalyse: Signaleert problemen, zoekt en herkent belangrijke informatie, rafelt vraagstukken uiteen en legt verbanden tussen gegevens;
Overtuigingskracht: Toont gedrag dat er op is gericht om anderen te overtuigen van een bepaald standpunt en instemming te krijgen met bepaalde plannen of ideeën;
Coachen: Verkent de ontwikkelbehoeften van medewerkers en stimuleert, motiveert en coacht hen om hun vakbekwaamheid op een hoger niveau te brengen en de medewerkers zo verder te ontwikkelen;
Initiatief: Signaleert kansen. Handelt ernaar en durft daarbij risico’s te nemen om uiteindelijk een bepaald herkenbaar voordeel voor de organisatie te behalen. Begint liever uit zichzelf dan passief af te wachten;
Klantgerichtheid: Herkent en onderzoekt de wensen en behoeften van anderen en speelt daarop in;
Leervermogen: Is alert op nieuwe informatie. Maakt zich actief meester van nieuwe kennis en past deze effectief toe voor de eigen functie;
Samenwerken: Heeft oog voor het groepsbelang en draagt actief bij aan het gemeenschappelijke resultaat;
Mondelinge uitdrukkingsvaardigheden: Maakt feiten, meningen en ideeën aan anderen in begrijpelijke taal mondeling duidelijk.
Gunningscriteria SorteringBeste prijs-kwaliteitsverhoudingGewicht van prijs : 20 %Gewicht van kwaliteit : 80 % Aanvullende informatie Nadrukkelijk verzoeken wij u geen telefonisch of per e-mail contact op te nemen met de Politie om inhoudelijke vragen te stellen inzake deze aanvraag.III. Eisen en gunningscriteria
Beschikbaarheid
Het contract kan door de Opdrachtgever optioneel worden verlengd. Dit zoals wordt aangegeven in het profiel.
De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van het kandidaten onderzoek. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de Opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de aanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Beoordeling en verificatie van uw offerte
Prijs (eisen)
Kwaliteit (eisen)
Eis 1.Onder een cv verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de Externe.Dit in het Nederlands gesteld in PDF-formaat, van maximaal 7 pagina's A4. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template. Maakt u geen gebruik van bijgevoegd template zal uw bieding terzijde worden gelegd.
Eis 2.De door Inschrijver aangeboden kandidaat is gedurende de uitvoering van de gehele Opdracht in loondienst bij Opdrachtnemer / Onderaannemer en geen ZZP’er / ondernemer.Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Tevens zijn uitgesloten ondernemers in dienst van een eigen BV.Deze eis blijft van toepassing gedurende de gehele uitvoering van de opdracht. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet kan voldoen aan deze eis, zal dit leiden tot uitsluiting van de Inschrijver.
Eis 3. De kandidaat heeft een afgeronde, erkende en volwaardige opleiding op minimaal HBO niveau, in de richting van (Werktuig-)/Bouwkunde of gelijkwaardig.Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. De kandidaat dient voor het verificatiegesprek het bewijsmiddel te kunnen overleggen. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde diploma beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de aanvraag.
Eis 4. De kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider / opdrachtgever van technische onderhouds- en herstelwerkzaamheden waarbij het projectmatig uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van brandveiligheid een vereiste is.Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jjjj t/m mm-jjjj).
Eis 5. De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring met de wettelijke kaders en richtlijnen (specifiek brandveiligheid) t.a.v. het beheer van gebouwenvoorraad.Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jjjj t/m mm-jjjj).
Eis 6. De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring met het projectmatig voorbereiden en realiseren van het adviseren op het verbeteren/herstellen van de brandveiligheid.Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jjjj t/m mm-jjjj).
Eis 7. De kandidaat heeft minimaal 5 jaar werkervaring met het aansturen van een team projectleiders.Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jjjj t/m mm-jjjj).
Eis 8. Vereiste competenties/vaardigheden:
Gunningscriteria (wensen)
Reageer nu op deze opdracht!
(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!
Let-op: Deze opdracht betreft een detacheringsopdracht. Deze opdracht kan niet als ZZP'er worden uitgevoerd.
Contactgegevens
Boekweitland 32
3764ZL Soest
Nederland
Tel/WhatsApp: 035-2063100
Mail: info@depubliekepartner.nl
KVK: 95135375
BTW: NL867016589B01
Regio's
ZZP opdrachten Flevoland
ZZP opdrachten Zuid-Holland
ZZP opdrachten Zeeland
ZZP opdrachten Friesland
ZZP opdrachten Overijssel
ZZP opdrachten Utrecht
ZZP opdrachten Noord-Brabant
ZZP opdrachten Groningen
ZZP opdrachten Drenthe
ZZP opdrachten Gelderland
ZZP opdrachten Limburg
Vakgebieden
ZZP opdrachten Communicatie en Voorlichting
ZZP opdrachten Financiën en Economische zaken
ZZP opdrachten ICT en Automatisering
ZZP opdrachten Infrastructuur en Civiele Techniek
ZZP opdrachten Juridisch en Regelgeving
ZZP opdrachten Onderwijs en Opleiding
ZZP opdrachten Openbare Orde en Veiligheid
ZZP opdrachten Project en Programmamanagement
ZZP opdrachten Ruimtelijke Ordening en Milieu
ZZP opdrachten Sociaal Domein en Maatschappelijke Ontwikkeling