Directiesecretaresse

Logo van Vervoerregio Amsterdam, met een gestileerde roze "V" met een golfvormontwerp, gevolgd door verticale lijnen en zwarte tekst.

Aanvraagnummer: 893
Organisatie: Vervoerregio Amsterdam
Locatie: Amsterdam
Uren per week: 32 tot 36 per week
Tarief: €65 per uur
Duur van de opdracht: 12 maandern
Regio: Noord-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 1 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 23-04-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten.


Deel deze opdracht


Organisatie
De Metropoolregio Amsterdam is het samenwerkingsverband van de provincies Noord-Holland en Flevoland, 30 gemeenten en de Vervoerregio Amsterdam. Elke gemeente en deelregio brengt kwaliteiten in die het totaal versterken. De kracht van de MRA is de diversiteit, zowel economisch als stedelijk en landschappelijk.
De MRA Directie stuurt op dagelijkse basis de regionale samenwerking in de Metropoolregio Amsterdam aan. De kern van de organisatie bestaat momenteel uit ongeveer 30 fte, maar het netwerk dat daarmee wordt aangestuurd bestaat uit meer dan 200 mensen. De MRA Directie zorgt ervoor dat goede bestuurlijke afspraken worden gemaakt over de onderwerpen waarop we samenwerken, en overziet de uitvoering van de MRA Agenda (zie ook www.metropoolregioamsterdam.nl ).

Opdracht
Als directiesecretaresse voer je het secretariaat van de MRA Directie. Deze directie bestaat uit een directeur en een adjunct-directeur. In de rol van directiesecretaresse is geen dag hetzelfde en heb je een zeer afwisselend takenpakket. Zo ben je hét aanspreekpunt voor collega’s en externen die contact zoeken met de directie en je ondersteunt de directie bij de organisatie en uitvoering van hun dagelijkse werkzaamheden. Je ziet wat er nodig is om de directie draaiende te houden en hebt er plezier in om allerlei zaken op te pakken. Je bent een ambitieuze, energieke duizendpoot met een ‘yes we can’ mentaliteit.

Werkzaamheden die je o.a. gaat oppakken:

-              Agendabeheer directeur en adjunct-directeur;
-              Planning van bestuurlijke overleggen;
-              Officemanagement (zoals bestellingen kantoorartikelen);
-              Administratieve werkzaamheden op het gebied van P&O;
-              Ondersteuning bij overige MRA Bureau activiteiten waar nodig (bijvoorbeeld bij het organiseren van evenementen, plannen van afspraken, ondersteuning bieden bij werkoverleggen, administratieve werkzaamheden, facilitaire zaken voor medewerkers van de MRA Directie, communicatie, enzovoort).

Competenties

-      Proactief handelen;
-      Communicatief vaardig;
-      Punctueel en gestructureerd;
-      Prioriteiten stellen;
-      Overzicht bewaren.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een ambtelijke organisatie (40 punten);
4. Minimaal 5 jaar ervaring met secretariële werkzaamheden zoals agendabeheer en officemanagement (50 punten);
5. Uurtarief maximaal €65,- exclusief Btw inclusief reiskosten woon-werkverkeer (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;
2. Minimaal 3 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar als (directie)secretaresse / management ondersteuner;

Functieschaal
Deze opdracht is ingedeeld in functieschaal 8.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr (mimimaal 4 dagen, flexibel in te delen).

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op een nader te bepalen moment. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo spoedig mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever heeft er voor gekozen om Flextender als broker in te zetten. Na gunning verzorgt Flextender derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met Flextender. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZP’er bent, Model 5 in geval u een Toeleverancier bent die een zzp’er aanbiedt en Model 6 in het geval u een Toeleverancier bent de Tijdelijke medewerker detacheert). U zal in casu factureren aan Flextender middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.
  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.